I.v.m. landelijke trainingsdagen sluiten onze winkels op donderdag 8 april, woensdag 14 april en dinsdag 20 april 2021 om 15.30 uur. In verband met de RIVM richtlijnen verzoeken wij u de winkel te betreden op het afgesproken tijdstip.
I.v.m. landelijke trainingsdagen sluiten onze winkels op donderdag 8 april, woensdag 14 april en dinsdag 20 april 2021 om 15.30 uur. In verband met de RIVM richtlijnen verzoeken wij u de winkel te betreden op het afgesproken tijdstip.
Wij zijn blij u in onze winkels te mogen blijven ontvangen. Natuurlijk staat veiligheid voor u en onze medewerkers daarbij voorop. Wij volgen daarom zeer strikt de richtlijnen van de overheid en het RIVM. Lees onze richtlijnen ook >
Houdt u daarom rekening met het volgende:
- Wij ontvangen u zoveel mogelijk op afspraak in onze winkel. Zo zorgen we ervoor dat er niet teveel mensen tegelijk in de winkel zijn. - Bent u verkouden of heeft u griepklachten, zoals hoesten, niezen, koorts of keelpijn? Kom dan niet naar de winkel en maak telefonisch een nieuwe afspraak. Bel de winkel en kies voor optie 1. Onze medewerkers met deze gezondheidsklachten blijven vanzelfsprekend ook thuis. - Het inloop service-uur tussen 16:00 en 17:00 uur is alléén op afspraak. - Op de winkeldeur staat aangegeven hoeveel personen tegelijk in de wachtruimte mogen zijn. Wij verzoeken u buiten even te wachten als u ziet dat het maximum aantal bereikt is. - Wij heten u van harte welkom, maar schudden u vanzelfsprekend niet de hand. - Wij houden ons aan de 1,5 meter afstand. - In de aanpaskamer dragen wij een mondkapje en handschoenen en we hebben ook een mondkapje voor u klaar liggen, voor uw en onze veiligheid. - Wij bieden u voorlopig geen koffie of thee aan en u kunt geen gebruik maken van het toilet. - De apparatuur wordt na iedere klant gedesinfecteerd en we desinfecteren onze handen zeer regelmatig.
Webshop - batterijen of onderhoudsproducten nodig? Heeft u batterijtjes of onderhoudsproducten voor uw hoortoestellen nodig? Deze kunt u bestellen via de webshop. De producten ontvangt u dan thuis per post.
Heeft u een HoorZekerPakket? Neem dan telefonisch contact op met uw winkel voor een kosteloze aanvulling.
Wij zijn blij u in onze winkels te mogen blijven ontvangen. Natuurlijk staat veiligheid voor u en onze medewerkers daarbij voorop. Wij volgen daarom zeer strikt de richtlijnen van de overheid en het RIVM. Lees onze richtlijnen ook >
Houdt u daarom rekening met het volgende:
- Wij ontvangen u zoveel mogelijk op afspraak in onze winkel. Zo zorgen we ervoor dat er niet teveel mensen tegelijk in de winkel zijn. - Bent u verkouden of heeft u griepklachten, zoals hoesten, niezen, koorts of keelpijn? Kom dan niet naar de winkel en maak telefonisch een nieuwe afspraak. Bel de winkel en kies voor optie 1. Onze medewerkers met deze gezondheidsklachten blijven vanzelfsprekend ook thuis. - Het inloop service-uur tussen 16:00 en 17:00 uur is alléén op afspraak. - Op de winkeldeur staat aangegeven hoeveel personen tegelijk in de wachtruimte mogen zijn. Wij verzoeken u buiten even te wachten als u ziet dat het maximum aantal bereikt is. - Wij heten u van harte welkom, maar schudden u vanzelfsprekend niet de hand. - Wij houden ons aan de 1,5 meter afstand. - In de aanpaskamer dragen wij een mondkapje en handschoenen en we hebben ook een mondkapje voor u klaar liggen, voor uw en onze veiligheid. - Wij bieden u voorlopig geen koffie of thee aan en u kunt geen gebruik maken van het toilet. - De apparatuur wordt na iedere klant gedesinfecteerd en we desinfecteren onze handen zeer regelmatig.
Webshop - batterijen of onderhoudsproducten nodig? Heeft u batterijtjes of onderhoudsproducten voor uw hoortoestellen nodig? Deze kunt u bestellen via de webshop. De producten ontvangt u dan thuis per post.
Heeft u een HoorZekerPakket? Neem dan telefonisch contact op met uw winkel voor een kosteloze aanvulling.
Onze acties
Vrijdag 19 maart Gratis Hoortestdag
Tijdens de gratis Hoortestdagen kunt u de gehele dag langskomen om gratis en vrijblijvend uw gehoor te laten testen. Dat duurt maar 15 minuten. En weet u wat zo fijn is? U hoort meteen hoe uw gehoor ervoor staat. U krijgt direct de uitslag mee. Maak eerst een afspraak
Hoort u goed, maar verstaat u slecht? Dan zou de Axon luisterhulp wel eens uitkomst kunnen bieden. Dit apparaatje ondersteunt uw gehoor bij licht gehoorverlies en alleen wanneer het nodig is. Kom langs op onze Open Dag, dan kijken we aan de hand van een hoortest of de Axon bij u past. En bent u niet tevreden, krijgt u uw geld gewoon terug.
met grote tevredenheid en met goed resultaat door de Audicien Crista geholpen. !!
Antwoord van SchoonenbergSteenbergen
Schoonenberg Steenbergen" />
29 december 2020
Bedankt voor het achterlaten van deze fantastische beoordeling. We hopen u snel weer te zien!
cockie mulder
Beoordeling 5.0
28 november 2020
die mevrouw wist wat ze deed super goed is ze
Antwoord van SchoonenbergSteenbergen
Schoonenberg Steenbergen" />
1 december 2020
Bedankt dat u bij ons in de winkel bent geweest en fijn om te zien dat de ervaring boven verwachting was. Hopelijk tot ziens!
P. van der Horst-Krougman
Beoordeling 2.0
22 november 2020
De vooraf opgegeven kosten komen niet overeen met de factuur. Er is aangegeven toestellen €1200-1800, niet aangegeven dat per toestel was. De factuur is daarna nog een verdubbeld, € 260\50,- per toestel.
Antwoord van SchoonenbergSteenbergen
Schoonenberg Steenbergen" />
10 december 2020
Uw mening is zeer belangrijk voor ons. We komen graag met u in contact om onze service te verbeteren. Kunt u contact met ons opnemen via 0900-6007008 of via klantenservice@schoonenberg.nl? Groeten Kris
Fijn dat het is opgelost. Mogen we u vragen om de review aan te passen? Vriendelijke groeten, Kris
Hans
Beoordeling 5.0
30 augustus 2020
Snel en deskundig geholpen
Marijn Huijbregts
Beoordeling 3.0
17 mei 2020
Je krijgt de rijd
M.Jacobs
Beoordeling 4.0
20 maart 2020
Vriendelijk audiciens duidelijk wat mogelijk en niet mogelijk is.
Nell P. Dogge van der Zande
Beoordeling 4.0
2 januari 2020
Goede klantenservice maar jammer dat er dikwijls uitval van medewerkers waren zodat afspraken iedere keer verder verschoven werden en ook iedere keer een andere medewerker waar ik een afspraak mee had
Leo Q
Beoordeling 4.0
10 juli 2019
zeer goed en vakbekwaam
ad a.p. aarnoudse
Beoordeling 4.0
5 juli 2019
klantvriendelijk /behulpzaam/aardig om mee te praten
José Beurskens
Beoordeling 5.0
17 april 2019
Ik ben geholpen in filiaal Steenbergen, deze mevrouw heeft mij zeer goed geholpen en begeleid, ze is zeer kundig en je voelt heel erg haar betrokkenheid. Ze verdiend een groot compliment. Bedankt voor de fijne begeleiding en goede service !!!