I.v.m. landelijke trainingsdagen sluiten wij onze winkels op donderdag 8 april, woensdag 14 april en dinsdag 20 april 2021 om 15.30 uur. In verband met de RIVM richtlijnen verzoeken wij u de winkel te betreden op het afgesproken tijdstip.
I.v.m. landelijke trainingsdagen sluiten wij onze winkels op donderdag 8 april, woensdag 14 april en dinsdag 20 april 2021 om 15.30 uur. In verband met de RIVM richtlijnen verzoeken wij u de winkel te betreden op het afgesproken tijdstip.
Wij zijn blij u in onze winkels te mogen blijven ontvangen. Natuurlijk staat veiligheid voor u en onze medewerkers daarbij voorop. Wij volgen daarom zeer strikt de richtlijnen van de overheid en het RIVM. Lees onze richtlijnen ook >
Houdt u daarom rekening met het volgende:
- Wij ontvangen u zoveel mogelijk op afspraak in onze winkel. Zo zorgen we ervoor dat er niet teveel mensen tegelijk in de winkel zijn. - Bent u verkouden of heeft u griepklachten, zoals hoesten, niezen, koorts of keelpijn? Kom dan niet naar de winkel en maak telefonisch een nieuwe afspraak. Bel de winkel en kies voor optie 1. Onze medewerkers met deze gezondheidsklachten blijven vanzelfsprekend ook thuis. - Het inloop service-uur tussen 16:00 en 17:00 uur is alléén op afspraak. - Op de winkeldeur staat aangegeven hoeveel personen tegelijk in de wachtruimte mogen zijn. Wij verzoeken u buiten even te wachten als u ziet dat het maximum aantal bereikt is. - Wij heten u van harte welkom, maar schudden u vanzelfsprekend niet de hand. - Wij houden ons aan de 1,5 meter afstand. - In de aanpaskamer dragen wij een mondkapje en handschoenen en we hebben ook een mondkapje voor u klaar liggen, voor uw en onze veiligheid. - Wij bieden u voorlopig geen koffie of thee aan en u kunt geen gebruik maken van het toilet. - De apparatuur wordt na iedere klant gedesinfecteerd en we desinfecteren onze handen zeer regelmatig.
Webshop - batterijen of onderhoudsproducten nodig? Heeft u batterijtjes of onderhoudsproducten voor uw hoortoestellen nodig? Deze kunt u bestellen via de webshop. De producten ontvangt u dan thuis per post.
Heeft u een HoorZekerPakket? Neem dan telefonisch contact op met uw winkel voor een kosteloze aanvulling.
Wij zijn blij u in onze winkels te mogen blijven ontvangen. Natuurlijk staat veiligheid voor u en onze medewerkers daarbij voorop. Wij volgen daarom zeer strikt de richtlijnen van de overheid en het RIVM. Lees onze richtlijnen ook >
Houdt u daarom rekening met het volgende:
- Wij ontvangen u zoveel mogelijk op afspraak in onze winkel. Zo zorgen we ervoor dat er niet teveel mensen tegelijk in de winkel zijn. - Bent u verkouden of heeft u griepklachten, zoals hoesten, niezen, koorts of keelpijn? Kom dan niet naar de winkel en maak telefonisch een nieuwe afspraak. Bel de winkel en kies voor optie 1. Onze medewerkers met deze gezondheidsklachten blijven vanzelfsprekend ook thuis. - Het inloop service-uur tussen 16:00 en 17:00 uur is alléén op afspraak. - Op de winkeldeur staat aangegeven hoeveel personen tegelijk in de wachtruimte mogen zijn. Wij verzoeken u buiten even te wachten als u ziet dat het maximum aantal bereikt is. - Wij heten u van harte welkom, maar schudden u vanzelfsprekend niet de hand. - Wij houden ons aan de 1,5 meter afstand. - In de aanpaskamer dragen wij een mondkapje en handschoenen en we hebben ook een mondkapje voor u klaar liggen, voor uw en onze veiligheid. - Wij bieden u voorlopig geen koffie of thee aan en u kunt geen gebruik maken van het toilet. - De apparatuur wordt na iedere klant gedesinfecteerd en we desinfecteren onze handen zeer regelmatig.
Webshop - batterijen of onderhoudsproducten nodig? Heeft u batterijtjes of onderhoudsproducten voor uw hoortoestellen nodig? Deze kunt u bestellen via de webshop. De producten ontvangt u dan thuis per post.
Heeft u een HoorZekerPakket? Neem dan telefonisch contact op met uw winkel voor een kosteloze aanvulling.
Onze acties
Vrijdag 09 april Axondag
Hoort u goed, maar verstaat u slecht? Dan zou de Axon luisterhulp wel eens uitkomst kunnen bieden. Dit apparaatje ondersteunt uw gehoor bij licht gehoorverlies en alleen wanneer het nodig is. Kom langs op onze Open Dag, dan kijken we aan de hand van een hoortest of de Axon bij u past. En bent u niet tevreden, krijgt u uw geld gewoon terug.
ZEER GOED GEHOLPEN. GOEDE UITLEG. GEDULDIG. RUSTIG. NIETS WORDT OPGEDRONGEN.
Antwoord van SchoonenbergEtten-Leur
Schoonenberg Etten-Leur" />
26 januari 2021
Wij waarderen uw review, bedankt!
J. Brethouwer
Beoordeling 5.0
14 december 2020
Fantastisch geholpen. Zelfs werd via huisbezoek in vrije tijd de koppeling tussen hoortoestellen en mobieltje tot stand gebracht. Hulde!
Antwoord van SchoonenbergEtten-Leur
Schoonenberg Etten-Leur" />
15 december 2020
Bedankt voor het achterlaten van deze fantastische beoordeling. We hopen u snel weer te zien.
René B
Beoordeling 4.0
23 oktober 2020
Luistert goed naar probleemstelling en past binnen mogelijkheden de instellingen aan voor beter gehoor.
Antwoord van SchoonenbergEtten-Leur
Schoonenberg Etten-Leur" />
27 oktober 2020
Wij waarderen uw review, bedankt!
Jcma van Toren
Beoordeling 5.0
30 augustus 2020
Heel vriendelijk ontvangen en een zeer goede uitleg ( en natuurlijk een heerlijk bakje koffie ) Ik zou zeker vrienden of kennissen jullie aan bevelen. Bedankt voor alles
ACP Hellemons
Beoordeling 5.0
13 augustus 2020
Goede service en goede uitleg en vriendelijke mensen
Antwoord van SchoonenbergEtten-Leur
Schoonenberg Etten-Leur" />
14 augustus 2020
Fijn om zo'n mooie ervaring te lezen. Zeer veel dank voor uw reactie. Altijd welkom bij Schoonenberg!
Mario v C
Beoordeling 5.0
10 juli 2020
Zeer professioneel en goed geholpen
Antwoord van SchoonenbergEtten-Leur
Schoonenberg Etten-Leur" />
10 juli 2020
Bedankt voor de mooie review Mario. Fijn dat je zo positief bent over Schoonenberg.
sjef
Beoordeling 5.0
16 januari 2020
zeer behulpzaam en geen dwang om te kopen en adviserend werken
J schoenmakers
Beoordeling 5.0
3 januari 2020
Goede uit leg
Kees d
Beoordeling 5.0
2 januari 2020
Vriendelijke en behulpzame mensen
Maria H
Beoordeling 4.0
27 december 2019
Etten-Leur heel goed , Roosendaal veel minder over te spreken.
F.A.Verschueren
Beoordeling 5.0
25 oktober 2019
Hele goede service
Anita Bruggen ter
Beoordeling 2.0
24 september 2019
Dat je bij het inloop uur heel lang moet wachten, en er altijd maar 1 persoon aanwezig is. En in mijn proefperiode alle 2 de gehoorapparaten al stuk zijn geweest, en je er dan 1 week op moet wachten. En ik gemiddeld 2 keer per week terug moet om ze bij te laten stellen. Dus ik heb niet zulke goede ervaringen wat ik heel jammer vind, en je er voor 5 jaar aan vast zit. Dus ik ben benieuwd hoe vaak ik nog terug moet.
Jannij Dankelschijn
Beoordeling 4.0
8 juni 2019
De klanten worden uitstekend geholpen en in hun waarde gelaten.
Harry van Luenen
Beoordeling 5.0
1 april 2019
Je kunt geen betere zaak treffen !!!!
Kees van der Westen
Beoordeling 4.0
10 maart 2019
Over de aanmeten tot en met de afhandeling en het professionele personeel niets te klagen. Het enige wat wij erg vervelend hebben gevonden in de bereikbaarheid van de winkel. Ik begrijp dat jullie een afspraken winkel zijn, maar dit zou een punt van verbetering kunnen zijn. Ook als Mevr. Verwijmeren even langs wilt komen, dan is dit tussen 4 en 5 uur in de middag. Om 5 uur moet Mevr. gaan eten in de eetzaal van Kronenstede. Misschien is het mogelijk om een 2e tijdstip in te voeren om zonder een afspraak toch wat kleine aanpassingen te kunnen laten verrichten. Wat voor mij ook nog zeer onduidelijk is dat jullie mail wel bij mij binnenkomt, maar dat de mail die vanuit de winkel gestuurd, Arinda heeft het mij laten zien, wordt niet bij mij aankomt, terwijl het toch het zelfde mailadres is. met vriendelijke groet
Krees van der Westen
H.J. van den Berge
Beoordeling 5.0
11 februari 2019
Mijn ervaring is prima. De ontvangst is correct en de behandelingen zijn op tijd en zeer uitvoerig. geen klachten.