Kaart van Binnenhof 100-102 in Rotterdam
Afspraak maken
WeekdagUren
Maandag09:00 - 17:30
Dinsdag09:00 - 17:30
Woensdag09:00 - 17:30
Donderdag09:00 - 17:30
Vrijdag09:00 - 17:30
ZaterdagGesloten
ZondagGesloten
In verband met de RIVM richtlijnen verzoeken wij u de winkel te betreden op het afgesproken tijdstip.
07.10.10:00 - 17:30

Adres

Binnenhof 100-102
3069KV Rotterdam
NL
Tel:
010 420 7538010 420 7538
Fax:
010 421 5463010 421 5463
Alternatief:
0900 60070080900 6007008

Reguliere openingstijden

WeekdagUren
Maandag09:00 - 17:30
Dinsdag09:00 - 17:30
Woensdag09:00 - 17:30
Donderdag09:00 - 17:30
Vrijdag09:00 - 17:30
ZaterdagGesloten
ZondagGesloten
In verband met de RIVM richtlijnen verzoeken wij u de winkel te betreden op het afgesproken tijdstip.
07.10.10:00 - 17:30

Over

Wij zijn blij u in onze winkels te mogen blijven ontvangen. Natuurlijk staat veiligheid voor u en onze medewerkers daarbij voorop. Wij volgen daarom zeer strikt de richtlijnen van de overheid en het RIVM. Lees onze richtlijnen ook >

Houdt u daarom rekening met het volgende:

bent van harte welkom in een van onze winkels. Natuurlijk staat veiligheid voor u en onze medewerkers daarbij voorop. Wij volgen daarom zeer strikt de richtlijnen van de Rijksoverheid en het RIVM. Houdt u daarom rekening met het volgende:

- Kom niet veel te vroeg voor uw afspraak naar de winkel en let op het maximaal aantal personen dat in de winkel aanwezig mag zijn om 1,5 meter afstand te kunnen garanderen. U vindt het maximaal aantal personen per winkel op de poster op de deur. Wij verzoeken u even buiten te wachten als u ziet dat het maximumaantal personen in de winkel bereikt is.
- In de winkel dragen wij en onze klanten een mondneusmasker.
- We verzoeken u bij binnenkomst uw handen te desinfecteren. Wij wassen of desinfecteren onze handen zeer regelmatig, in ieder geval voor en na elke klant.
- We houden zoveel mogelijk 1,5 meter afstand.
- Alle instrumenten worden na ieder gebruik schoongemaakt met minimaal 70% alcohol. Alle oppervlakken die in contact zijn gekomen met klanten (bijvoorbeeld stoelen, leuningen, deurklinken en tafels in de wachtruimte) worden zeer regelmatig schoongemaakt met water en allesreiniger.
- We laten geen begeleiders toe in de aanpaskamer, met uitzondering van 1 begeleider voor die cliënten waarbij dit noodzakelijk is, bijvoorbeeld bij kinderen.
- Indien wij door de handelingen aan het oor geen 1,5 meter afstand kunnen houden, dan registreren wij u in ons klantensysteem. Dit geldt ook voor de eventuele begeleider in de aanpaskamer.
- We bieden u tijdelijk geen koffie of thee aan en u kunt geen gebruik maken van het toilet.
- Heeft u coronagerelateerde klachten, zoals neusverkoudheid, niezen, keelpijn, lichte hoest, plotseling verlies van reuk of smaak, verhoging, koorts en/of benauwdheid? Kom dan niet naar de winkel en maak telefonisch een nieuwe afspraak. Bel de winkel en kies voor optie 1. Onze medewerkers met gezondheidsklachten blijven vanzelfsprekend ook thuis.

Webshop - batterijen of onderhoudsproducten nodig?
Heeft u batterijtjes of onderhoudsproducten voor uw hoortoestellen nodig?
Deze kunt u bestellen via de webshop. De producten ontvangt u dan thuis per post.

Heeft u een HoorZekerPakket? Neem dan telefonisch contact op met uw winkel voor een kosteloze aanvulling.
Wij zijn blij u in onze winkels te mogen blijven ontvangen. Natuurlijk staat veiligheid voor u en onze medewerkers daarbij voorop. Wij volgen daarom zeer strikt de richtlijnen van de overheid en het RIVM. Lees onze richtlijnen ook >

Houdt u daarom rekening met het volgende:

bent van harte welkom in een van onze winkels. Natuurlijk staat veiligheid voor u en onze medewerkers daarbij voorop. Wij volgen daarom zeer strikt de richtlijnen van de Rijksoverheid en het RIVM. Houdt u daarom rekening met het volgende:

- Kom niet veel te vroeg voor uw afspraak naar de winkel en let op het maximaal aantal personen dat in de winkel aanwezig mag zijn om 1,5 meter afstand te kunnen garanderen. U vindt het maximaal aantal personen per winkel op de poster op de deur. Wij verzoeken u even buiten te wachten als u ziet dat het maximumaantal personen in de winkel bereikt is.
- In de winkel dragen wij en onze klanten een mondneusmasker.
- We verzoeken u bij binnenkomst uw handen te desinfecteren. Wij wassen of desinfecteren onze handen zeer regelmatig, in ieder geval voor en na elke klant.
- We houden zoveel mogelijk 1,5 meter afstand.
- Alle instrumenten worden na ieder gebruik schoongemaakt met minimaal 70% alcohol. Alle oppervlakken die in contact zijn gekomen met klanten (bijvoorbeeld stoelen, leuningen, deurklinken en tafels in de wachtruimte) worden zeer regelmatig schoongemaakt met water en allesreiniger.
- We laten geen begeleiders toe in de aanpaskamer, met uitzondering van 1 begeleider voor die cliënten waarbij dit noodzakelijk is, bijvoorbeeld bij kinderen.
- Indien wij door de handelingen aan het oor geen 1,5 meter afstand kunnen houden, dan registreren wij u in ons klantensysteem. Dit geldt ook voor de eventuele begeleider in de aanpaskamer.
- We bieden u tijdelijk geen koffie of thee aan en u kunt geen gebruik maken van het toilet.
- Heeft u coronagerelateerde klachten, zoals neusverkoudheid, niezen, keelpijn, lichte hoest, plotseling verlies van reuk of smaak, verhoging, koorts en/of benauwdheid? Kom dan niet naar de winkel en maak telefonisch een nieuwe afspraak. Bel de winkel en kies voor optie 1. Onze medewerkers met gezondheidsklachten blijven vanzelfsprekend ook thuis.

Webshop - batterijen of onderhoudsproducten nodig?
Heeft u batterijtjes of onderhoudsproducten voor uw hoortoestellen nodig?
Deze kunt u bestellen via de webshop. De producten ontvangt u dan thuis per post.

Heeft u een HoorZekerPakket? Neem dan telefonisch contact op met uw winkel voor een kosteloze aanvulling.
Onze acties
donderdag 30 september Gratis Hoortestdag
donderdag 30 september Gratis Hoortestdag
Tijdens de gratis Hoortestdagen kunt u de gehele dag langskomen om gratis en vrijblijvend uw gehoor te laten testen. Dat duurt maar 15 minuten. En weet u wat zo fijn is? U hoort meteen hoe uw gehoor ervoor staat. U krijgt direct de uitslag mee. Maak eerst een afspraak
vrijdag 01 oktober Gratis Hoortestdag
vrijdag 01 oktober Gratis Hoortestdag
Tijdens de gratis Hoortestdagen kunt u de gehele dag langskomen om gratis en vrijblijvend uw gehoor te laten testen. Dat duurt maar 15 minuten. En weet u wat zo fijn is? U hoort meteen hoe uw gehoor ervoor staat. U krijgt direct de uitslag mee. Maak eerst een afspraak

Beoordelingen van Schoonenberg Rotterdam

Recente reviews

4.3
Beoordeling 4.3
(28 Reviews)
  • Beoordeling 1.0
    Geen sterren, ik ben telefonisch goed geholpen
    Antwoord van Schoonenberg Rotterdam
    Bedankt voor uw bericht. Uw mening is zeer belangrijk voor ons en we komen graag met u in contact. Kunt u contact opnemen via 0900-6007008 of via klantenservice@schoonenberg.nl? Vriendelijke groeten Kris
  • Beoordeling 5.0
    Goed geholpen
    Antwoord van Schoonenberg Rotterdam
    Wij waarderen uw review, bedankt!
  • Beoordeling 5.0
    Buitengewone klantenservice.
    Antwoord van Schoonenberg Rotterdam
    Bedankt voor de review! Fijn dat u zo tevreden bent over Schoonenberg!
  • Beoordeling 5.0
    inderdaad geweldige klantenservice, veel geduld en vriendelijk
    Antwoord van Schoonenberg Rotterdam
    Bedankt voor de review! Fijn dat u zo tevreden bent over Schoonenberg.
  • Beoordeling 5.0
    Positieve behandeling in deze bizarre tijd
    Antwoord van Schoonenberg Rotterdam
    Wij waarderen uw review, bedankt!
  • Beoordeling 5.0
    Ik ben voor 100% vriendelijk en goed geholpen.
    Antwoord van Schoonenberg Rotterdam
    Bedankt voor het achterlaten van deze fantastische beoordeling. We hopen u snel weer te zien!
  • Beoordeling 5.0
    inderdaad goede klantenservice
    Antwoord van Schoonenberg Rotterdam
    Dank voor uw reactie!
  • Beoordeling 5.0
    Super personeel fantastische begeleiding. Supergoed afstelling van de apparaten, alleen maar lof hiervoor
  • Beoordeling 4.0
    ben prima geholpen en heel vriendelijk
  • Beoordeling 3.0
    1 persoon van het personeel was bijzonder onaardig en respectloos. Ik was van plan om over te stappen naar een concurrent van jullie. Omdat een collega het over nam en wel vriendelijk was en naar mij wilde luisteren ben ik toch bij jullie gebleven. Maar dat koste mij wel moeite. Ik was nog nooit zo slecht behandeld
  • Beoordeling 5.0
    uitstekende service en aandacht voor de klant
  • Beoordeling 5.0
    Heel netjes geholpen en met geduld
  • Beoordeling 5.0
    Geweldige hulp en meedenken van Tashmira
  • Beoordeling 5.0
    Vriendelijk en alles goed uitgelegd
  • Beoordeling 4.0
    Vriendelijk behandeld
  • Beoordeling 5.0
    Geheel tevreden
  • Beoordeling 4.0
    Het geduld, de service en de deskundigheid beslaan boekdelen
  • Beoordeling 4.0
    Wordt altijd goed geholpen
  • Beoordeling 5.0
    Attente deskundige medewerkers.
  • Beoordeling 4.0
    Heb al paar dagen geleden ingevuld en ingestuurd.
1 review - 3 van de 20 meest recente

Winkels vlakbij Schoonenberg