Kaart van Slotplein 28 in Capelle aan den IJssel
Afspraak maken
WeekdagUren
Maandag09:00 - 17:30
Dinsdag09:00 - 17:30
Woensdag09:00 - 17:30
Donderdag09:00 - 17:30
Vrijdag09:00 - 17:30
ZaterdagGesloten
ZondagGesloten
In verband met de RIVM richtlijnen verzoeken wij u de winkel te betreden op het afgesproken tijdstip.
24.12.09:00 - 16:00
25.12.Gesloten
31.12.09:00 - 16:00

Adres

Slotplein 28
2902HP Capelle aan den IJssel
NL
Tel:
010 450 0300010 450 0300
Fax:
010 442 4172010 442 4172
Alternatief:
0900 60070080900 6007008

Openingstijden

WeekdagUren
Maandag09:00 - 17:30
Dinsdag09:00 - 17:30
Woensdag09:00 - 17:30
Donderdag09:00 - 17:30
Vrijdag09:00 - 17:30
ZaterdagGesloten
ZondagGesloten
In verband met de RIVM richtlijnen verzoeken wij u de winkel te betreden op het afgesproken tijdstip.
24.12.09:00 - 16:00
25.12.Gesloten
31.12.09:00 - 16:00

Over

Wij zijn blij u (weer) in onze winkels te mogen ontvangen. Natuurlijk staat veiligheid voor u en onze medewerkers daarbij voorop. Wij volgen daarom zeer strikt de richtlijnen van de overheid en het RIVM. Houdt u daarom rekening met het volgende:

- Wij ontvangen u zoveel mogelijk op afspraak in onze winkel. Zo zorgen we ervoor dat er niet teveel mensen tegelijk in de winkel zijn.
- Bent u verkouden of heeft u griepklachten, zoals hoesten, niezen, koorts of keelpijn? Kom dan niet naar de winkel en maak telefonisch een nieuwe afspraak. Bel de winkel en kies voor optie 1. Onze medewerkers met deze gezondheidsklachten blijven vanzelfsprekend ook thuis.
- Het inloop service-uur tussen 16:00 en 17:00 uur is weer terug, u kunt zonder afspraak de winkel in lopen.
- Op de winkeldeur staat aangegeven hoeveel personen tegelijk in de wachtruimte mogen zijn. Wij verzoeken u buiten even te wachten als u ziet dat het maximum aantal bereikt is.
- Wij heten u van harte welkom, maar schudden u vanzelfsprekend niet de hand.
- Wij houden ons aan de 1,5 meter afstand.
- In de aanpaskamer dragen wij een mondkapje en handschoenen en we hebben ook een mondkapje voor u klaar liggen, voor uw en onze veiligheid.
- Wij bieden u voorlopig geen koffie of thee aan en u kunt geen gebruik maken van het toilet.
- De apparatuur wordt na iedere klant gedesinfecteerd en we desinfecteren onze handen zeer regelmatig.

Webshop - batterijen of onderhoudsproducten nodig?
Heeft u batterijtjes of onderhoudsproducten voor uw hoortoestellen nodig? Deze kunt u bestellen via de webshop. De producten ontvangt u dan thuis per post.

Heeft u een HoorZekerPakket? Neem dan telefonisch contact op met uw winkel voor een kosteloze aanvulling.
Wij zijn blij u (weer) in onze winkels te mogen ontvangen. Natuurlijk staat veiligheid voor u en onze medewerkers daarbij voorop. Wij volgen daarom zeer strikt de richtlijnen van de overheid en het RIVM. Houdt u daarom rekening met het volgende:

- Wij ontvangen u zoveel mogelijk op afspraak in onze winkel. Zo zorgen we ervoor dat er niet teveel mensen tegelijk in de winkel zijn.
- Bent u verkouden of heeft u griepklachten, zoals hoesten, niezen, koorts of keelpijn? Kom dan niet naar de winkel en maak telefonisch een nieuwe afspraak. Bel de winkel en kies voor optie 1. Onze medewerkers met deze gezondheidsklachten blijven vanzelfsprekend ook thuis.
- Het inloop service-uur tussen 16:00 en 17:00 uur is weer terug, u kunt zonder afspraak de winkel in lopen.
- Op de winkeldeur staat aangegeven hoeveel personen tegelijk in de wachtruimte mogen zijn. Wij verzoeken u buiten even te wachten als u ziet dat het maximum aantal bereikt is.
- Wij heten u van harte welkom, maar schudden u vanzelfsprekend niet de hand.
- Wij houden ons aan de 1,5 meter afstand.
- In de aanpaskamer dragen wij een mondkapje en handschoenen en we hebben ook een mondkapje voor u klaar liggen, voor uw en onze veiligheid.
- Wij bieden u voorlopig geen koffie of thee aan en u kunt geen gebruik maken van het toilet.
- De apparatuur wordt na iedere klant gedesinfecteerd en we desinfecteren onze handen zeer regelmatig.

Webshop - batterijen of onderhoudsproducten nodig?
Heeft u batterijtjes of onderhoudsproducten voor uw hoortoestellen nodig? Deze kunt u bestellen via de webshop. De producten ontvangt u dan thuis per post.

Heeft u een HoorZekerPakket? Neem dan telefonisch contact op met uw winkel voor een kosteloze aanvulling.

Beoordelingen van Schoonenberg Capelle aan den IJssel

Recente reviews

4.2
Beoordeling 4.2
(41 Reviews)
  • Beoordeling 5.0
    een zeer goede klantenservice
    Antwoord van Schoonenberg Capelle aan den IJssel
    Wij waarderen uw review, bedankt!
  • Beoordeling 5.0
    Altijd vriendelijk en behulpzaam!
    Antwoord van Schoonenberg Capelle aan den IJssel
    Dank voor deze mooie review, Carla.
  • Beoordeling 4.0
    Gewoon correct en fuidelijk geholpen
  • Beoordeling 5.0
    Vriendelijke en deskundige hulp
    Antwoord van Schoonenberg Capelle aan den IJssel
    Dank voor uw reactie. Zeer prettig om te lezen.
  • Beoordeling 1.0
    Vanwege een nieuwe hoorapparaat stond ik een afspraak gepland voor afronding gesprek en afhandeling daarvan. Ik kwam binnen moest mijn handen desinfecteren, handschoenen en mondkapje omdoen en uw medewerker ook dezelfde procedure. Tijdens gesprek begreep ik totaal niks van heb veel moeite te kunnen luisteren. want ik mis namelijk liplezen! want uw medewerker gebruik mondkapje. Regels bij jullie is zwaar overdreven, volgens RIVM is mondkapjes overbodig en belang alleen voor de zorg en politiek besluit van de overheid voor OV. Overigens ben ik blij met een nieuw hoorapparaat. Jullie had dit moeten weten dat mensen van belang zijn voor liplezen.
  • Beoordeling 5.0
    geod klantenservice, zelfs onder Coronamaatregelen. Dank.
  • Beoordeling 1.0
    Zeer dwingende onvriendelijke audicien.Hij zal technische wel ok zijn maar heeft zijn zaakjes mbt afspraken en beloften niet op orde. Hij weet zich afspraken niet te herinneren en houdt zijn dossier niet goed bij. Door deze ervaring komt hij onbetrouwbaar over. Ik vrees voor komende tijd mbt de verzekering voor de hoorsupport.
    Antwoord van Schoonenberg Capelle aan den IJssel
    Fijn dat u bij ons in de winkel bent geweest, maar jammer dat de ervaring niet naar wens was. Kunt u contact met ons opnemen via 0900-6007008 of via klantenservice@schoonenberg.nl, zodat we onze service kunnen verbeteren?
  • Beoordeling 5.0
    Prima ervaring tot zover, na mijn overstap van een ander bekende leverancier.
  • Beoordeling 4.0
    Goede service
  • Beoordeling 5.0
    prima geholpen met doelen waarmaken en wennen aan apparaten die veel meer kunnen dan de vorige apparaten.
  • Beoordeling 4.0
    Prima service, er wordt ruim de tijd genomen om alles goed af te stellen
  • Beoordeling 1.0
    Slechte service en veel ergernis
  • Beoordeling 5.0
    heel goed
  • Beoordeling 5.0
    Prima begeleiding en service
  • Beoordeling 4.0
    goede uitleg en service
  • Beoordeling 4.0
    prettig geholpen , op alle vragen duidelijke antwoorden . kan niet beter
  • Beoordeling 5.0
    Vriendelijk en goed geholpen
  • Beoordeling 4.0
    Fijn geholpen
  • Beoordeling 5.0
    Klantvriendelijk en deskundig
  • Beoordeling 5.0
    Professionele en persoonlijke aanpak.
1 review - 3 van de 20 meest recente

Winkels vlakbij Schoonenberg