I.v.m. landelijke trainingsdagen sluiten onze winkels op donderdag 8 april, woensdag 14 april en dinsdag 20 april 2021 om 15.30 uur. In verband met de RIVM richtlijnen verzoeken wij u de winkel te betreden op het afgesproken tijdstip.
I.v.m. landelijke trainingsdagen sluiten onze winkels op donderdag 8 april, woensdag 14 april en dinsdag 20 april 2021 om 15.30 uur. In verband met de RIVM richtlijnen verzoeken wij u de winkel te betreden op het afgesproken tijdstip.
Wij zijn blij u in onze winkels te mogen blijven ontvangen. Natuurlijk staat veiligheid voor u en onze medewerkers daarbij voorop. Wij volgen daarom zeer strikt de richtlijnen van de overheid en het RIVM. Lees onze richtlijnen ook >
Houdt u daarom rekening met het volgende:
- Wij ontvangen u zoveel mogelijk op afspraak in onze winkel. Zo zorgen we ervoor dat er niet teveel mensen tegelijk in de winkel zijn. - Bent u verkouden of heeft u griepklachten, zoals hoesten, niezen, koorts of keelpijn? Kom dan niet naar de winkel en maak telefonisch een nieuwe afspraak. Bel de winkel en kies voor optie 1. Onze medewerkers met deze gezondheidsklachten blijven vanzelfsprekend ook thuis. - Het inloop service-uur tussen 16:00 en 17:00 uur is alléén op afspraak. - Op de winkeldeur staat aangegeven hoeveel personen tegelijk in de wachtruimte mogen zijn. Wij verzoeken u buiten even te wachten als u ziet dat het maximum aantal bereikt is. - Wij heten u van harte welkom, maar schudden u vanzelfsprekend niet de hand. - Wij houden ons aan de 1,5 meter afstand. - In de aanpaskamer dragen wij een mondkapje en handschoenen en we hebben ook een mondkapje voor u klaar liggen, voor uw en onze veiligheid. - Wij bieden u voorlopig geen koffie of thee aan en u kunt geen gebruik maken van het toilet. - De apparatuur wordt na iedere klant gedesinfecteerd en we desinfecteren onze handen zeer regelmatig.
Webshop - batterijen of onderhoudsproducten nodig? Heeft u batterijtjes of onderhoudsproducten voor uw hoortoestellen nodig? Deze kunt u bestellen via de webshop. De producten ontvangt u dan thuis per post.
Heeft u een HoorZekerPakket? Neem dan telefonisch contact op met uw winkel voor een kosteloze aanvulling.
Wij zijn blij u in onze winkels te mogen blijven ontvangen. Natuurlijk staat veiligheid voor u en onze medewerkers daarbij voorop. Wij volgen daarom zeer strikt de richtlijnen van de overheid en het RIVM. Lees onze richtlijnen ook >
Houdt u daarom rekening met het volgende:
- Wij ontvangen u zoveel mogelijk op afspraak in onze winkel. Zo zorgen we ervoor dat er niet teveel mensen tegelijk in de winkel zijn. - Bent u verkouden of heeft u griepklachten, zoals hoesten, niezen, koorts of keelpijn? Kom dan niet naar de winkel en maak telefonisch een nieuwe afspraak. Bel de winkel en kies voor optie 1. Onze medewerkers met deze gezondheidsklachten blijven vanzelfsprekend ook thuis. - Het inloop service-uur tussen 16:00 en 17:00 uur is alléén op afspraak. - Op de winkeldeur staat aangegeven hoeveel personen tegelijk in de wachtruimte mogen zijn. Wij verzoeken u buiten even te wachten als u ziet dat het maximum aantal bereikt is. - Wij heten u van harte welkom, maar schudden u vanzelfsprekend niet de hand. - Wij houden ons aan de 1,5 meter afstand. - In de aanpaskamer dragen wij een mondkapje en handschoenen en we hebben ook een mondkapje voor u klaar liggen, voor uw en onze veiligheid. - Wij bieden u voorlopig geen koffie of thee aan en u kunt geen gebruik maken van het toilet. - De apparatuur wordt na iedere klant gedesinfecteerd en we desinfecteren onze handen zeer regelmatig.
Webshop - batterijen of onderhoudsproducten nodig? Heeft u batterijtjes of onderhoudsproducten voor uw hoortoestellen nodig? Deze kunt u bestellen via de webshop. De producten ontvangt u dan thuis per post.
Heeft u een HoorZekerPakket? Neem dan telefonisch contact op met uw winkel voor een kosteloze aanvulling.
Onze acties
Donderdag 18 maart Gratis Hoortestdag
Tijdens de gratis Hoortestdagen kunt u de gehele dag langskomen om gratis en vrijblijvend uw gehoor te laten testen. Dat duurt maar 15 minuten. En weet u wat zo fijn is? U hoort meteen hoe uw gehoor ervoor staat. U krijgt direct de uitslag mee. Maak eerst een afspraak
Tijdens de gratis Hoortestdagen kunt u de gehele dag langskomen om gratis en vrijblijvend uw gehoor te laten testen. Dat duurt maar 15 minuten. En weet u wat zo fijn is? U hoort meteen hoe uw gehoor ervoor staat. U krijgt direct de uitslag mee. Maak eerst een afspraak
Beoordelingen van SchoonenbergCapelle aan den IJssel
Recente reviews
4.3
Beoordeling 4.3
(47 Reviews)
Cok Ploos van Amstel
Beoordeling 5.0
14 januari 2021
Prima geholpen door professionele medewerkers
Antwoord van SchoonenbergCapelle aan den IJssel
Schoonenberg Capelle aan den IJssel" />
15 januari 2021
Bedankt voor het achterlaten van deze fantastische beoordeling. Wij hopen u snel weer te zien!
J van der Sluijs
Beoordeling 4.0
3 januari 2021
goede service
Antwoord van SchoonenbergCapelle aan den IJssel
Schoonenberg Capelle aan den IJssel" />
5 januari 2021
Wij waarderen uw review, bedankt!
Anne van den Berg
Beoordeling 5.0
21 december 2020
Prima service
Antwoord van SchoonenbergCapelle aan den IJssel
Schoonenberg Capelle aan den IJssel" />
22 december 2020
Fijn dat u zo tevreden bent over Schoonenberg. Bedankt voor de review!
Gonda Nekrui-MacDonald
Beoordeling 5.0
9 december 2020
Uitstekende klantenservice; professionaliteit van de audicien die geduldig en goed heeft geluisterd naar mijn wensen, waardoor ik adequaat geholpen kon worden. De uitleg en begeleiding daarna was/is super.
Antwoord van SchoonenbergCapelle aan den IJssel
Schoonenberg Capelle aan den IJssel" />
10 december 2020
Bedankt voor het achterlaten van deze fantastische beoordeling. We hopen u snel weer te zien!
Bert de L
Beoordeling 4.0
22 oktober 2020
Uitstekende voorlichting en aandacht
Antwoord van SchoonenbergCapelle aan den IJssel
Schoonenberg Capelle aan den IJssel" />
22 oktober 2020
Wat fijn te lezen dat u het zo goed heeft ervaren. Bedankt voor uw positieve review.
J. Lakeman
Beoordeling 5.0
12 oktober 2020
Zeer tevreden over onderzoek, begeleiding en nazorg.
Antwoord van SchoonenbergCapelle aan den IJssel
Schoonenberg Capelle aan den IJssel" />
13 oktober 2020
Bedankt voor het achterlaten van deze fantastische beoordeling! We hopen u snel weer te zien!
G.E. van Dieyen
Beoordeling 5.0
12 september 2020
een zeer goede klantenservice
Antwoord van SchoonenbergCapelle aan den IJssel
Schoonenberg Capelle aan den IJssel" />
16 september 2020
Wij waarderen uw review, bedankt!
Carla mallee nc
Beoordeling 5.0
10 augustus 2020
Altijd vriendelijk en behulpzaam!
Antwoord van SchoonenbergCapelle aan den IJssel
Schoonenberg Capelle aan den IJssel" />
14 augustus 2020
Dank voor deze mooie review, Carla.
Laura van Beek Steijn
Beoordeling 4.0
7 augustus 2020
Gewoon correct en fuidelijk geholpen
Evert N.C. de Beus
Beoordeling 5.0
9 juli 2020
Vriendelijke en deskundige hulp
Antwoord van SchoonenbergCapelle aan den IJssel
Schoonenberg Capelle aan den IJssel" />
10 juli 2020
Dank voor uw reactie. Zeer prettig om te lezen.
Q.A.D. Emmen
Beoordeling 1.0
16 mei 2020
Vanwege een nieuwe hoorapparaat stond ik een afspraak gepland voor afronding gesprek en afhandeling daarvan. Ik kwam binnen moest mijn handen desinfecteren, handschoenen en mondkapje omdoen en uw medewerker ook dezelfde procedure. Tijdens gesprek begreep ik totaal niks van heb veel moeite te kunnen luisteren. want ik mis namelijk liplezen! want uw medewerker gebruik mondkapje. Regels bij jullie is zwaar overdreven, volgens RIVM is mondkapjes overbodig en belang alleen voor de zorg en politiek besluit van de overheid voor OV. Overigens ben ik blij met een nieuw hoorapparaat. Jullie had dit moeten weten dat mensen van belang zijn voor liplezen.
Hulya Ergun
Beoordeling 5.0
11 mei 2020
geod klantenservice, zelfs onder Coronamaatregelen. Dank.
P.M.van der Geest
Beoordeling 1.0
27 april 2020
Zeer dwingende onvriendelijke audicien.Hij zal technische wel ok zijn maar heeft zijn zaakjes mbt afspraken en beloften niet op orde. Hij weet zich afspraken niet te herinneren en houdt zijn dossier niet goed bij. Door deze ervaring komt hij onbetrouwbaar over. Ik vrees voor komende tijd mbt de verzekering voor de hoorsupport.
Antwoord van SchoonenbergCapelle aan den IJssel
Schoonenberg Capelle aan den IJssel" />
6 mei 2020
Fijn dat u bij ons in de winkel bent geweest, maar jammer dat de ervaring niet naar wens was. Kunt u contact met ons opnemen via 0900-6007008 of via klantenservice@schoonenberg.nl, zodat we onze service kunnen verbeteren?
Henk L
Beoordeling 5.0
23 maart 2020
Prima ervaring tot zover, na mijn overstap van een ander bekende leverancier.
Meindert J
Beoordeling 4.0
9 maart 2020
Goede service
J. F.
Beoordeling 5.0
8 maart 2020
prima geholpen met doelen waarmaken en wennen aan apparaten die veel meer kunnen dan de vorige apparaten.
B.verkaik
Beoordeling 4.0
28 februari 2020
Prima service, er wordt ruim de tijd genomen om alles goed af te stellen