Kaart van Waterstraat 25 in Zaltbommel
Afspraak maken
WeekdagUren
MaandagGesloten
Dinsdag09:00 - 17:30
Woensdag09:00 - 17:30
Donderdag09:00 - 17:30
Vrijdag09:00 - 17:30
ZaterdagGesloten
ZondagGesloten
In verband met de RIVM richtlijnen verzoeken wij u de winkel te betreden op het afgesproken tijdstip.
29.06.09:00 - 12:00

Adres

Waterstraat 25
5301AH Zaltbommel
NL
Tel:
0418 510 5000418 510 500
Fax:
0418 511 1970418 511 197
Alternatief:
0900 60070080900 6007008

Reguliere openingstijden

WeekdagUren
MaandagGesloten
Dinsdag09:00 - 17:30
Woensdag09:00 - 17:30
Donderdag09:00 - 17:30
Vrijdag09:00 - 17:30
ZaterdagGesloten
ZondagGesloten
In verband met de RIVM richtlijnen verzoeken wij u de winkel te betreden op het afgesproken tijdstip.
29.06.09:00 - 12:00

Over

Wij zijn blij u in onze winkels te mogen blijven ontvangen. Natuurlijk staat veiligheid voor u en onze medewerkers daarbij voorop. Wij volgen daarom zeer strikt de richtlijnen van de overheid en het RIVM. Lees onze richtlijnen ook >

Houdt u daarom rekening met het volgende:

bent van harte welkom in een van onze winkels. Natuurlijk staat veiligheid voor u en onze medewerkers daarbij voorop. Wij volgen daarom zeer strikt de richtlijnen van de Rijksoverheid en het RIVM. Houdt u daarom rekening met het volgende:

- Kom niet veel te vroeg voor uw afspraak naar de winkel en let op het maximaal aantal personen dat in de winkel aanwezig mag zijn om 1,5 meter afstand te kunnen garanderen. U vindt het maximaal aantal personen per winkel op de poster op de deur. Wij verzoeken u even buiten te wachten als u ziet dat het maximumaantal personen in de winkel bereikt is.
- In de winkel dragen wij en onze klanten een mondneusmasker.
- We verzoeken u bij binnenkomst uw handen te desinfecteren. Wij wassen of desinfecteren onze handen zeer regelmatig, in ieder geval voor en na elke klant.
- We houden zoveel mogelijk 1,5 meter afstand.
- Alle instrumenten worden na ieder gebruik schoongemaakt met minimaal 70% alcohol. Alle oppervlakken die in contact zijn gekomen met klanten (bijvoorbeeld stoelen, leuningen, deurklinken en tafels in de wachtruimte) worden zeer regelmatig schoongemaakt met water en allesreiniger.
- We laten geen begeleiders toe in de aanpaskamer, met uitzondering van 1 begeleider voor die cliënten waarbij dit noodzakelijk is, bijvoorbeeld bij kinderen.
- Indien wij door de handelingen aan het oor geen 1,5 meter afstand kunnen houden, dan registreren wij u in ons klantensysteem. Dit geldt ook voor de eventuele begeleider in de aanpaskamer.
- We bieden u tijdelijk geen koffie of thee aan en u kunt geen gebruik maken van het toilet.
- Heeft u coronagerelateerde klachten, zoals neusverkoudheid, niezen, keelpijn, lichte hoest, plotseling verlies van reuk of smaak, verhoging, koorts en/of benauwdheid? Kom dan niet naar de winkel en maak telefonisch een nieuwe afspraak. Bel de winkel en kies voor optie 1. Onze medewerkers met gezondheidsklachten blijven vanzelfsprekend ook thuis.

Webshop - batterijen of onderhoudsproducten nodig?
Heeft u batterijtjes of onderhoudsproducten voor uw hoortoestellen nodig?
Deze kunt u bestellen via de webshop. De producten ontvangt u dan thuis per post.

Heeft u een HoorZekerPakket? Neem dan telefonisch contact op met uw winkel voor een kosteloze aanvulling.
Wij zijn blij u in onze winkels te mogen blijven ontvangen. Natuurlijk staat veiligheid voor u en onze medewerkers daarbij voorop. Wij volgen daarom zeer strikt de richtlijnen van de overheid en het RIVM. Lees onze richtlijnen ook >

Houdt u daarom rekening met het volgende:

bent van harte welkom in een van onze winkels. Natuurlijk staat veiligheid voor u en onze medewerkers daarbij voorop. Wij volgen daarom zeer strikt de richtlijnen van de Rijksoverheid en het RIVM. Houdt u daarom rekening met het volgende:

- Kom niet veel te vroeg voor uw afspraak naar de winkel en let op het maximaal aantal personen dat in de winkel aanwezig mag zijn om 1,5 meter afstand te kunnen garanderen. U vindt het maximaal aantal personen per winkel op de poster op de deur. Wij verzoeken u even buiten te wachten als u ziet dat het maximumaantal personen in de winkel bereikt is.
- In de winkel dragen wij en onze klanten een mondneusmasker.
- We verzoeken u bij binnenkomst uw handen te desinfecteren. Wij wassen of desinfecteren onze handen zeer regelmatig, in ieder geval voor en na elke klant.
- We houden zoveel mogelijk 1,5 meter afstand.
- Alle instrumenten worden na ieder gebruik schoongemaakt met minimaal 70% alcohol. Alle oppervlakken die in contact zijn gekomen met klanten (bijvoorbeeld stoelen, leuningen, deurklinken en tafels in de wachtruimte) worden zeer regelmatig schoongemaakt met water en allesreiniger.
- We laten geen begeleiders toe in de aanpaskamer, met uitzondering van 1 begeleider voor die cliënten waarbij dit noodzakelijk is, bijvoorbeeld bij kinderen.
- Indien wij door de handelingen aan het oor geen 1,5 meter afstand kunnen houden, dan registreren wij u in ons klantensysteem. Dit geldt ook voor de eventuele begeleider in de aanpaskamer.
- We bieden u tijdelijk geen koffie of thee aan en u kunt geen gebruik maken van het toilet.
- Heeft u coronagerelateerde klachten, zoals neusverkoudheid, niezen, keelpijn, lichte hoest, plotseling verlies van reuk of smaak, verhoging, koorts en/of benauwdheid? Kom dan niet naar de winkel en maak telefonisch een nieuwe afspraak. Bel de winkel en kies voor optie 1. Onze medewerkers met gezondheidsklachten blijven vanzelfsprekend ook thuis.

Webshop - batterijen of onderhoudsproducten nodig?
Heeft u batterijtjes of onderhoudsproducten voor uw hoortoestellen nodig?
Deze kunt u bestellen via de webshop. De producten ontvangt u dan thuis per post.

Heeft u een HoorZekerPakket? Neem dan telefonisch contact op met uw winkel voor een kosteloze aanvulling.
Onze acties
Vrijdag 09 april Axondag
Vrijdag 09 april Axondag
Hoort u goed, maar verstaat u slecht? Dan zou de Axon luisterhulp wel eens uitkomst kunnen bieden. Dit apparaatje ondersteunt uw gehoor bij licht gehoorverlies en alleen wanneer het nodig is. Kom langs op onze Open Dag, dan kijken we aan de hand van een hoortest of de Axon bij u past. En bent u niet tevreden, krijgt u uw geld gewoon terug.

Beoordelingen van Schoonenberg Zaltbommel

Recente reviews

4.1
Beoordeling 4.1
(35 Reviews)
  • Beoordeling 5.0
    Super service en begeleiding, ben erg tevreden met het audicieen dat mij heeft begeleid.
    Antwoord van Schoonenberg Zaltbommel
    Bedankt voor het achterlaten van deze fantastische beoordeling. We hopen u snel weer te zien!
  • Beoordeling 5.0
    Ben jij tevreden klant!
    Antwoord van Schoonenberg Zaltbommel
    Wij waarderen uw review, bedankt!
  • Beoordeling 5.0
    correcte benadering vriendelijk en behulpzaam
    Antwoord van Schoonenberg Zaltbommel
    Bedankt voor het achterlaten van deze fantastische beoordeling. We hopen u snel weer te zien!
  • Beoordeling 4.0
    Prima bediening en ruim de tijd genomen voor aanmeten en uitleg gehoorapparaat.
    Antwoord van Schoonenberg Zaltbommel
    Wij waarderen uw review, bedankt!
  • Beoordeling 4.0
    Prima service
    Antwoord van Schoonenberg Zaltbommel
    Wij waarderen uw review, bedankt!
  • Beoordeling 4.0
    Goede uitleg...de service is prima
    Antwoord van Schoonenberg Zaltbommel
    Wij waarderen uw review, bedankt!
  • Beoordeling 5.0
    Geweldige service met veel aandacht voor het probleem waarmee ik kwam. Bedankt!
    Antwoord van Schoonenberg Zaltbommel
    Bedankt voor het achterlaten van deze fantastische beoordeling. We hopen u snel weer te zien!
  • Beoordeling 4.0
    Prima geholpen
    Antwoord van Schoonenberg Zaltbommel
    Wat fijn te vernemen dat u zo goed bent geholpen. Bedankt voor uw review.
  • Beoordeling 5.0
    Goed- en
    Duidelijk!
    Antwoord van Schoonenberg Zaltbommel
    Dank voor je reactie Joannes!
  • Beoordeling 5.0
    In Zaltbommel doen ze het zoals het HOORT!
    Antwoord van Schoonenberg Zaltbommel
    Mooi om te lezen Nico! Dank voor je reactie.
  • Beoordeling 4.0
    Goed advies. Vriendelijk personeel
    Antwoord van Schoonenberg Zaltbommel
    Fijn dat u de service zo goed hebt ervaren. Wij zullen u altijd van dienst blijven. Dank u wel.
  • Beoordeling 4.0
    prima service, uitgebreid de tijd
    Antwoord van Schoonenberg Zaltbommel
    Bedankt voor uw positieve review. Dit waarderen wij. Ik zal uw compliment ook aan de audicien in de winkel doorgeven,
  • Beoordeling 5.0
    klanten srevice is heel goed
  • Beoordeling 5.0
    goede service
    goede begeleiding
  • Beoordeling 4.0
    Ik ben heel goed geholpen bij het aanschaffen van een nieuw gehoorapparaat.
  • Beoordeling 4.0
    Goed service en veel geduld met klanten
  • Beoordeling 4.0
    Luisteren en geduld.
  • Beoordeling 3.0
    Ben op een heel prettige manier geholpen.
    Mij hoor probleem is tot heden voor een deel sterk verbeterd, met name in huiselijke omgeving en luisteren naar muziek. In omgeving met veel neven geluiden blijft het een probleem en mis ik nog heel veel.
  • Beoordeling 5.0
    goede klantenservice
  • Beoordeling 2.0
    Ff
1 review - 3 van de 20 meest recente

Winkels vlakbij Schoonenberg