I.v.m. landelijke trainingsdagen sluiten onze winkels op donderdag 8 april, woensdag 14 april en dinsdag 20 april 2021 om 15.30 uur. In verband met de RIVM richtlijnen verzoeken wij u de winkel te betreden op het afgesproken tijdstip.
I.v.m. landelijke trainingsdagen sluiten onze winkels op donderdag 8 april, woensdag 14 april en dinsdag 20 april 2021 om 15.30 uur. In verband met de RIVM richtlijnen verzoeken wij u de winkel te betreden op het afgesproken tijdstip.
Wij zijn blij u in onze winkels te mogen blijven ontvangen. Natuurlijk staat veiligheid voor u en onze medewerkers daarbij voorop. Wij volgen daarom zeer strikt de richtlijnen van de overheid en het RIVM. Lees onze richtlijnen ook >
Houdt u daarom rekening met het volgende:
- Wij ontvangen u zoveel mogelijk op afspraak in onze winkel. Zo zorgen we ervoor dat er niet teveel mensen tegelijk in de winkel zijn. - Bent u verkouden of heeft u griepklachten, zoals hoesten, niezen, koorts of keelpijn? Kom dan niet naar de winkel en maak telefonisch een nieuwe afspraak. Bel de winkel en kies voor optie 1. Onze medewerkers met deze gezondheidsklachten blijven vanzelfsprekend ook thuis. - Het inloop service-uur tussen 16:00 en 17:00 uur is alléén op afspraak. - Op de winkeldeur staat aangegeven hoeveel personen tegelijk in de wachtruimte mogen zijn. Wij verzoeken u buiten even te wachten als u ziet dat het maximum aantal bereikt is. - Wij heten u van harte welkom, maar schudden u vanzelfsprekend niet de hand. - Wij houden ons aan de 1,5 meter afstand. - In de aanpaskamer dragen wij een mondkapje en handschoenen en we hebben ook een mondkapje voor u klaar liggen, voor uw en onze veiligheid. - Wij bieden u voorlopig geen koffie of thee aan en u kunt geen gebruik maken van het toilet. - De apparatuur wordt na iedere klant gedesinfecteerd en we desinfecteren onze handen zeer regelmatig.
Webshop - batterijen of onderhoudsproducten nodig? Heeft u batterijtjes of onderhoudsproducten voor uw hoortoestellen nodig? Deze kunt u bestellen via de webshop. De producten ontvangt u dan thuis per post.
Heeft u een HoorZekerPakket? Neem dan telefonisch contact op met uw winkel voor een kosteloze aanvulling.
Wij zijn blij u in onze winkels te mogen blijven ontvangen. Natuurlijk staat veiligheid voor u en onze medewerkers daarbij voorop. Wij volgen daarom zeer strikt de richtlijnen van de overheid en het RIVM. Lees onze richtlijnen ook >
Houdt u daarom rekening met het volgende:
- Wij ontvangen u zoveel mogelijk op afspraak in onze winkel. Zo zorgen we ervoor dat er niet teveel mensen tegelijk in de winkel zijn. - Bent u verkouden of heeft u griepklachten, zoals hoesten, niezen, koorts of keelpijn? Kom dan niet naar de winkel en maak telefonisch een nieuwe afspraak. Bel de winkel en kies voor optie 1. Onze medewerkers met deze gezondheidsklachten blijven vanzelfsprekend ook thuis. - Het inloop service-uur tussen 16:00 en 17:00 uur is alléén op afspraak. - Op de winkeldeur staat aangegeven hoeveel personen tegelijk in de wachtruimte mogen zijn. Wij verzoeken u buiten even te wachten als u ziet dat het maximum aantal bereikt is. - Wij heten u van harte welkom, maar schudden u vanzelfsprekend niet de hand. - Wij houden ons aan de 1,5 meter afstand. - In de aanpaskamer dragen wij een mondkapje en handschoenen en we hebben ook een mondkapje voor u klaar liggen, voor uw en onze veiligheid. - Wij bieden u voorlopig geen koffie of thee aan en u kunt geen gebruik maken van het toilet. - De apparatuur wordt na iedere klant gedesinfecteerd en we desinfecteren onze handen zeer regelmatig.
Webshop - batterijen of onderhoudsproducten nodig? Heeft u batterijtjes of onderhoudsproducten voor uw hoortoestellen nodig? Deze kunt u bestellen via de webshop. De producten ontvangt u dan thuis per post.
Heeft u een HoorZekerPakket? Neem dan telefonisch contact op met uw winkel voor een kosteloze aanvulling.
Onze acties
Vrijdag 09 april Axondag
Hoort u goed, maar verstaat u slecht? Dan zou de Axon luisterhulp wel eens uitkomst kunnen bieden. Dit apparaatje ondersteunt uw gehoor bij licht gehoorverlies en alleen wanneer het nodig is. Kom langs op onze Open Dag, dan kijken we aan de hand van een hoortest of de Axon bij u past. En bent u niet tevreden, krijgt u uw geld gewoon terug.
Goede ervaring,medewerkster neemt de tijd voor je en legt alles goed uit.
Antwoord van SchoonenbergVaassen
Schoonenberg Vaassen" />
26 januari 2021
Bedankt voor het achterlaten van deze fantastische beoordeling. We hopen u snel weer te zien!
h.a dokter
Beoordeling 5.0
4 januari 2021
kennis van zaken
Antwoord van SchoonenbergVaassen
Schoonenberg Vaassen" />
5 januari 2021
Wij waarderen uw review, bedankt!
Jannes K
Beoordeling 5.0
18 april 2020
Prima en duidelijk advies
W.A. van der Knokke
Beoordeling 5.0
13 oktober 2019
Super goed geholpen door medewerkster in Vaasen. Advies waar je iets mee kon, kortom zeer tevreden.
Gerard G Slijkhuis
Beoordeling 4.0
2 juli 2019
Prima en vriendelijk geholpen.
frank.k
Beoordeling 4.0
2 april 2019
goed geholpen
Mevrouw H. de Jong van Ommen
Beoordeling 4.0
27 februari 2019
Hele vriendelijke dame die mij geholpen heeft
Ton de M
Beoordeling 4.0
11 februari 2019
Goede begeleiding
Frank Westerbroek
Beoordeling 4.0
10 februari 2019
Gewoon heel goed
Frank Westerbroek
Beoordeling 4.0
8 februari 2019
Gewoon heel goed
Gradus H de wilde
Beoordeling 4.0
8 februari 2019
Heel erg duidelijk en zéér tevreden over de afhandeling
Frank Westerbroek
Beoordeling 4.0
6 februari 2019
Gewoon goed
c.j.meyer
Beoordeling 5.0
6 februari 2019
heel goed
Karin Boon
Beoordeling 4.0
6 februari 2019
Jullie hebben mijn probleem prima opgelost. Heb met deze nieuwe oplaadbare gehoorapparatuur nog geen enkel probleem gehad,
Albert W
Beoordeling 5.0
6 februari 2019
Zeer vriendelijk, professioneel en accuraat behandeld.
Henk vd E
Beoordeling 5.0
3 december 2018
Ik heb serieuze gehoorproblemen en men heeft hiervoor de tijd genomen en mij heel erg goed hiermee geholpen. Ik ben optimistischer de winkel uit gelopen dan toen ik binnen kwam. Een persoonlijke behandeling en vakkundig advies. Je voelt je echt behandeld als een klant.
Jan K.
Beoordeling 5.0
23 september 2018
Vriendelijke, geduldige en, voor zover ik het kan beoordelen, een vakkundige medewerk(st)er. Kortom: proecies datgene wat je bij een klantgericht bedrijf zou mogen verwachten. Heb Schoonenberg inmiddels al aanbevolen bij mijn broer en die is ook uitermate tevreden (beter dan zijn vorige audicien).