Wij zijn blij u in onze winkels te mogen blijven ontvangen. Natuurlijk staat veiligheid voor u en onze medewerkers daarbij voorop. Wij volgen daarom zeer strikt de richtlijnen van de overheid en het RIVM. Lees onze richtlijnen ook >
Houdt u daarom rekening met het volgende:
- Wij ontvangen u zoveel mogelijk op afspraak in onze winkel. Zo zorgen we ervoor dat er niet teveel mensen tegelijk in de winkel zijn. - Bent u verkouden of heeft u griepklachten, zoals hoesten, niezen, koorts of keelpijn? Kom dan niet naar de winkel en maak telefonisch een nieuwe afspraak. Bel de winkel en kies voor optie 1. Onze medewerkers met deze gezondheidsklachten blijven vanzelfsprekend ook thuis. - Het inloop service-uur tussen 16:00 en 17:00 uur is alléén op afspraak. - Op de winkeldeur staat aangegeven hoeveel personen tegelijk in de wachtruimte mogen zijn. Wij verzoeken u buiten even te wachten als u ziet dat het maximum aantal bereikt is. - Wij heten u van harte welkom, maar schudden u vanzelfsprekend niet de hand. - Wij houden ons aan de 1,5 meter afstand. - In de aanpaskamer dragen wij een mondkapje en handschoenen en we hebben ook een mondkapje voor u klaar liggen, voor uw en onze veiligheid. - Wij bieden u voorlopig geen koffie of thee aan en u kunt geen gebruik maken van het toilet. - De apparatuur wordt na iedere klant gedesinfecteerd en we desinfecteren onze handen zeer regelmatig.
Webshop - batterijen of onderhoudsproducten nodig? Heeft u batterijtjes of onderhoudsproducten voor uw hoortoestellen nodig? Deze kunt u bestellen via de webshop. De producten ontvangt u dan thuis per post.
Heeft u een HoorZekerPakket? Neem dan telefonisch contact op met uw winkel voor een kosteloze aanvulling.
Wij zijn blij u in onze winkels te mogen blijven ontvangen. Natuurlijk staat veiligheid voor u en onze medewerkers daarbij voorop. Wij volgen daarom zeer strikt de richtlijnen van de overheid en het RIVM. Lees onze richtlijnen ook >
Houdt u daarom rekening met het volgende:
- Wij ontvangen u zoveel mogelijk op afspraak in onze winkel. Zo zorgen we ervoor dat er niet teveel mensen tegelijk in de winkel zijn. - Bent u verkouden of heeft u griepklachten, zoals hoesten, niezen, koorts of keelpijn? Kom dan niet naar de winkel en maak telefonisch een nieuwe afspraak. Bel de winkel en kies voor optie 1. Onze medewerkers met deze gezondheidsklachten blijven vanzelfsprekend ook thuis. - Het inloop service-uur tussen 16:00 en 17:00 uur is alléén op afspraak. - Op de winkeldeur staat aangegeven hoeveel personen tegelijk in de wachtruimte mogen zijn. Wij verzoeken u buiten even te wachten als u ziet dat het maximum aantal bereikt is. - Wij heten u van harte welkom, maar schudden u vanzelfsprekend niet de hand. - Wij houden ons aan de 1,5 meter afstand. - In de aanpaskamer dragen wij een mondkapje en handschoenen en we hebben ook een mondkapje voor u klaar liggen, voor uw en onze veiligheid. - Wij bieden u voorlopig geen koffie of thee aan en u kunt geen gebruik maken van het toilet. - De apparatuur wordt na iedere klant gedesinfecteerd en we desinfecteren onze handen zeer regelmatig.
Webshop - batterijen of onderhoudsproducten nodig? Heeft u batterijtjes of onderhoudsproducten voor uw hoortoestellen nodig? Deze kunt u bestellen via de webshop. De producten ontvangt u dan thuis per post.
Heeft u een HoorZekerPakket? Neem dan telefonisch contact op met uw winkel voor een kosteloze aanvulling.
Onze acties
Donderdag 04 februari Gratis Hoortestdag
Tijdens de gratis Hoortestdagen kunt u de gehele dag langskomen om gratis en vrijblijvend uw gehoor te laten testen. Dat duurt maar 15 minuten. En weet u wat zo fijn is? U hoort meteen hoe uw gehoor ervoor staat. U krijgt direct de uitslag mee.
Tijdens de gratis Hoortestdagen kunt u de gehele dag langskomen om gratis en vrijblijvend uw gehoor te laten testen. Dat duurt maar 15 minuten. En weet u wat zo fijn is? U hoort meteen hoe uw gehoor ervoor staat. U krijgt direct de uitslag mee.
Wat fijn te vernemen dat u het zo goed heeft ervaren. Wij hopen u snel weer te zien. Bedankt voor uw review.
Mijntje Brökling - Houtman
Beoordeling 4.0
10 augustus 2020
Dhr. Jasper neemt de tijd, en legt goed uit
Els B
Beoordeling 5.0
19 juni 2020
De service was grandioos.
Albert Meier
Beoordeling 4.0
14 januari 2020
Goede en correcte behandeling tijdens de keuze van een nieuw hoortoestel. De voorlichting betreffende de kosten, in samenhang met de zorgverzekeraar, kan beter.
gerard buijze
Beoordeling 4.0
11 november 2019
goede service
Luc B
Beoordeling 5.0
26 september 2019
perfecte service - Gudrun Schelstraete
Henk
Beoordeling 4.0
23 september 2019
deskundig geholpen, beter dan ooit!
Beppie Heijnsdijk
Beoordeling 5.0
18 augustus 2019
Goed geholpen door de medewerkers. Zeer tevreden.
G.de Ruijter.
Beoordeling 4.0
26 juli 2019
Ik ben erg tevreden met de hulp en de vriendelijke service.
Gerry de Vlieger
Beoordeling 4.0
2 juli 2019
Wel een fantastische klantenservice, maar tot betrekking op mijn nieuwe apparaat heb ik wat probleempjes.De bediening van de hoorapparaten was wat problematisch zonder extra uitleg. Tevens vind ik dat, wat in de garantie valt, niet genoeg uitgelegd. Ook mijn fout, had ik moeten vragen.
E. Geerlings
Beoordeling 5.0
24 juni 2019
uitstekend geholpen
Roland D
Beoordeling 5.0
12 juni 2019
goede voorlichting wat betreft het geen mogelijk is. men heeft tijd voor de klant. vragen worden serieus genomen en duidelijk beantwoordt.
Hellmut M
Beoordeling 3.0
3 april 2019
Correct informatie en vriendelijk behulpzaam.Gudrun weet alles direct te regelen.
Victor Neve
Beoordeling 5.0
18 februari 2019
Professioneel geholpen bij de vervanging van mijn hoorapparaten.