Kaart van Hatertseweg 120 in Nijmegen
Afspraak maken
WeekdagUren
Maandag09:00 - 17:30
Dinsdag09:00 - 17:30
Woensdag09:00 - 17:30
Donderdag09:00 - 17:30
Vrijdag09:00 - 17:30
ZaterdagGesloten
ZondagGesloten
I.v.m. landelijke trainingsdagen sluiten onze winkels op donderdag 8 april, woensdag 14 april en dinsdag 20 april 2021 om 15.30 uur. In verband met de RIVM richtlijnen verzoeken wij u de winkel te betreden op het afgesproken tijdstip.
08.04.09:00 - 15:30
14.04.09:00 - 15:30
20.04.09:00 - 15:30

Adres

Hatertseweg 120
6533AS Nijmegen
NL
Tel:
024 356 3030024 356 3030
Fax:
024 354 1600024 354 1600
Alternatief:
0900 60070080900 6007008

Reguliere openingstijden

WeekdagUren
Maandag09:00 - 17:30
Dinsdag09:00 - 17:30
Woensdag09:00 - 17:30
Donderdag09:00 - 17:30
Vrijdag09:00 - 17:30
ZaterdagGesloten
ZondagGesloten
I.v.m. landelijke trainingsdagen sluiten onze winkels op donderdag 8 april, woensdag 14 april en dinsdag 20 april 2021 om 15.30 uur. In verband met de RIVM richtlijnen verzoeken wij u de winkel te betreden op het afgesproken tijdstip.
08.04.09:00 - 15:30
14.04.09:00 - 15:30
20.04.09:00 - 15:30

Over

Wij zijn blij u in onze winkels te mogen blijven ontvangen. Natuurlijk staat veiligheid voor u en onze medewerkers daarbij voorop. Wij volgen daarom zeer strikt de richtlijnen van de overheid en het RIVM. Lees onze richtlijnen ook >

Houdt u daarom rekening met het volgende:

- Wij ontvangen u zoveel mogelijk op afspraak in onze winkel. Zo zorgen we ervoor dat er niet teveel mensen tegelijk in de winkel zijn.
- Bent u verkouden of heeft u griepklachten, zoals hoesten, niezen, koorts of keelpijn? Kom dan niet naar de winkel en maak telefonisch een nieuwe afspraak. Bel de winkel en kies voor optie 1. Onze medewerkers met deze gezondheidsklachten blijven vanzelfsprekend ook thuis.
- Het inloop service-uur tussen 16:00 en 17:00 uur is alléén op afspraak.
- Op de winkeldeur staat aangegeven hoeveel personen tegelijk in de wachtruimte mogen zijn. Wij verzoeken u buiten even te wachten als u ziet dat het maximum aantal bereikt is.
- Wij heten u van harte welkom, maar schudden u vanzelfsprekend niet de hand.
- Wij houden ons aan de 1,5 meter afstand.
- In de aanpaskamer dragen wij een mondkapje en handschoenen en we hebben ook een mondkapje voor u klaar liggen, voor uw en onze veiligheid.
- Wij bieden u voorlopig geen koffie of thee aan en u kunt geen gebruik maken van het toilet.
- De apparatuur wordt na iedere klant gedesinfecteerd en we desinfecteren onze handen zeer regelmatig.

Webshop - batterijen of onderhoudsproducten nodig?
Heeft u batterijtjes of onderhoudsproducten voor uw hoortoestellen nodig?
Deze kunt u bestellen via de webshop. De producten ontvangt u dan thuis per post.

Heeft u een HoorZekerPakket? Neem dan telefonisch contact op met uw winkel voor een kosteloze aanvulling.
Wij zijn blij u in onze winkels te mogen blijven ontvangen. Natuurlijk staat veiligheid voor u en onze medewerkers daarbij voorop. Wij volgen daarom zeer strikt de richtlijnen van de overheid en het RIVM. Lees onze richtlijnen ook >

Houdt u daarom rekening met het volgende:

- Wij ontvangen u zoveel mogelijk op afspraak in onze winkel. Zo zorgen we ervoor dat er niet teveel mensen tegelijk in de winkel zijn.
- Bent u verkouden of heeft u griepklachten, zoals hoesten, niezen, koorts of keelpijn? Kom dan niet naar de winkel en maak telefonisch een nieuwe afspraak. Bel de winkel en kies voor optie 1. Onze medewerkers met deze gezondheidsklachten blijven vanzelfsprekend ook thuis.
- Het inloop service-uur tussen 16:00 en 17:00 uur is alléén op afspraak.
- Op de winkeldeur staat aangegeven hoeveel personen tegelijk in de wachtruimte mogen zijn. Wij verzoeken u buiten even te wachten als u ziet dat het maximum aantal bereikt is.
- Wij heten u van harte welkom, maar schudden u vanzelfsprekend niet de hand.
- Wij houden ons aan de 1,5 meter afstand.
- In de aanpaskamer dragen wij een mondkapje en handschoenen en we hebben ook een mondkapje voor u klaar liggen, voor uw en onze veiligheid.
- Wij bieden u voorlopig geen koffie of thee aan en u kunt geen gebruik maken van het toilet.
- De apparatuur wordt na iedere klant gedesinfecteerd en we desinfecteren onze handen zeer regelmatig.

Webshop - batterijen of onderhoudsproducten nodig?
Heeft u batterijtjes of onderhoudsproducten voor uw hoortoestellen nodig?
Deze kunt u bestellen via de webshop. De producten ontvangt u dan thuis per post.

Heeft u een HoorZekerPakket? Neem dan telefonisch contact op met uw winkel voor een kosteloze aanvulling.
Onze acties
Donderdag 18 maart Gratis Hoortestdag
Donderdag 18 maart Gratis Hoortestdag
Tijdens de gratis Hoortestdagen kunt u de gehele dag langskomen om gratis en vrijblijvend uw gehoor te laten testen. Dat duurt maar 15 minuten. En weet u wat zo fijn is? U hoort meteen hoe uw gehoor ervoor staat. U krijgt direct de uitslag mee. Maak eerst een afspraak
Vrijdag 19 maart Gratis Hoortestdag
Vrijdag 19 maart Gratis Hoortestdag
Tijdens de gratis Hoortestdagen kunt u de gehele dag langskomen om gratis en vrijblijvend uw gehoor te laten testen. Dat duurt maar 15 minuten. En weet u wat zo fijn is? U hoort meteen hoe uw gehoor ervoor staat. U krijgt direct de uitslag mee. Maak eerst een afspraak

Beoordelingen van Schoonenberg Expertise Centrum Horen Nijmegen

Recente reviews

4.3
Beoordeling 4.3
(56 Reviews)
  • Beoordeling 5.0
    Goede service en vriendelijk personeel.
    Antwoord van Schoonenberg Expertise Centrum Horen Nijmegen
    Bedankt dat u bij ons in de winkel bent geweest en fijn om te zien dat de ervaring boven verwachting was. Hopelijk tot ziens!
  • Beoordeling 4.0
    Prima deskundige begeleiding
    Antwoord van Schoonenberg Expertise Centrum Horen Nijmegen
    Wij waarderen uw review, bedankt!
  • Beoordeling 4.0
    Prima klantenservice; wel erg zakelijk, voor mij mag het iets vriendelijker, maar het gaat om de hoorkwaliteit proberen te verbeteren en dat is prima
    Antwoord van Schoonenberg Expertise Centrum Horen Nijmegen
    Wij waarderen uw review, bedankt!
  • Beoordeling 4.0
    mensen in de winkel erg prettig en zeer kundig, erg blij met advies en ondersteuning. Verbeterpuntje... de inrichting van de spreekkamer. je hebt in diverse winkels banken e.d. "spatschermen" waar mensen even zonder mondkapje kunnen werken. juist voor jullie doelgroep zou het handig zijn wanneer dit ook bij jullie aanwezig zou zijn.
    Antwoord van Schoonenberg Expertise Centrum Horen Nijmegen
    Wij waarderen uw review, bedankt!
  • Beoordeling 5.0
    Fijne vertrouwde omgeving en veel aandacht.
    Antwoord van Schoonenberg Expertise Centrum Horen Nijmegen
    Bedankt voor de review Harrie! Fijn dat u zo tevreden bent over Schoonenberg.
  • Beoordeling 2.0
    misleidende advertenties wilde een paar proberen. gratis zeggen jullie . maar moet 300.00 betalen.
    Antwoord van Schoonenberg Expertise Centrum Horen Nijmegen
    Beste Riet, bedankt voor uw bericht. Ik kom graag persoonlijk met u in contact via de telefoon of e-mail om meer inzicht te krijgen in uw ervaring (tel. 0900-6007008) of klantenservice@schoonenberg.nl Met vriendelijke groeten, Kris
  • Beoordeling 4.0
    Vriendelijk en professioneel
    Antwoord van Schoonenberg Expertise Centrum Horen Nijmegen
    Wij waarderen uw review, bedankt!
  • Beoordeling 5.0
    Goede voorlichting, perfect inlevingsvermogen, vriendelijke bejegening, perfect
    Antwoord van Schoonenberg Expertise Centrum Horen Nijmegen
    Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service, Will. Dank voor deze review.
  • Beoordeling 4.0
    Super snelle afhandeling gehoor apparaat lag al klaar draag nu een week geweldig
  • Beoordeling 5.0
    Goede klantenservice en zorgzaam
    Ik kom er graag
    Antwoord van Schoonenberg Expertise Centrum Horen Nijmegen
    Dank voor je reactie Bert. Daar doen we het voor!
  • Beoordeling 5.0
    Goede service en vriendelijke mensen
    Antwoord van Schoonenberg Expertise Centrum Horen Nijmegen
    Goed te lezen dat je tevreden bent Harriette. Dank voor je review.
  • Beoordeling 5.0
    Goede service en fijn geholpen
    Antwoord van Schoonenberg Expertise Centrum Horen Nijmegen
    Wij waarderen uw review, Hartelijk dank!
  • Beoordeling 3.0
    We zijn in Nijmegen prima geholpen. Maar wat de afspraaktelefoon betrefd is het soms een lachertje. Stond op een gegeven moment een afspraak voor middelburg terwijl we in Nijmegen lopen.Dus op die centrale kan nog wel wat verbeterd worden.
    Antwoord van Schoonenberg Expertise Centrum Horen Nijmegen
    Beste Piet, wat fijn dat u goed bent geholpen in Nijmegen. Wij zullen u altijd van dienst zijn wanneer u ons nodig heeft. Echter jammer om te lezen dat het maken van een afspraak via de afsprakenlijn niet goed is gegaan. Uiteraard ga ik dit voor u uitzoeken. Kunt u ons via de e-mail uw gegevens toesturen zodat we kunnen uitzoeken waar het fout is gegaan? U kunt ons mailen naar klantenservice@schoonenberg.nl. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Sandra
  • Beoordeling 5.0
    zeer goed
  • Beoordeling 5.0
    Zeer deskundige en professionele behandeling en ik heb een fantastisch hoortoestel
  • Beoordeling 5.0
    Geweldigen klantenservice
  • Beoordeling 4.0
    goed
  • Beoordeling 4.0
    Zorgvuldige behandeling bij hoortoestelvervanging
  • Beoordeling 5.0
    geweldig
  • Beoordeling 4.0
    Zeer vriendelijk geholpen
1 review - 3 van de 20 meest recente

Winkels vlakbij Schoonenberg