I.v.m. landelijke trainingsdagen sluiten onze winkels op donderdag 8 april, woensdag 14 april en dinsdag 20 april 2021 om 15.30 uur. In verband met de RIVM richtlijnen verzoeken wij u de winkel te betreden op het afgesproken tijdstip.
I.v.m. landelijke trainingsdagen sluiten onze winkels op donderdag 8 april, woensdag 14 april en dinsdag 20 april 2021 om 15.30 uur. In verband met de RIVM richtlijnen verzoeken wij u de winkel te betreden op het afgesproken tijdstip.
Wij zijn blij u in onze winkels te mogen blijven ontvangen. Natuurlijk staat veiligheid voor u en onze medewerkers daarbij voorop. Wij volgen daarom zeer strikt de richtlijnen van de overheid en het RIVM. Lees onze richtlijnen ook >
Houdt u daarom rekening met het volgende:
- Wij ontvangen u zoveel mogelijk op afspraak in onze winkel. Zo zorgen we ervoor dat er niet teveel mensen tegelijk in de winkel zijn. - Bent u verkouden of heeft u griepklachten, zoals hoesten, niezen, koorts of keelpijn? Kom dan niet naar de winkel en maak telefonisch een nieuwe afspraak. Bel de winkel en kies voor optie 1. Onze medewerkers met deze gezondheidsklachten blijven vanzelfsprekend ook thuis. - Het inloop service-uur tussen 16:00 en 17:00 uur is alléén op afspraak. - Op de winkeldeur staat aangegeven hoeveel personen tegelijk in de wachtruimte mogen zijn. Wij verzoeken u buiten even te wachten als u ziet dat het maximum aantal bereikt is. - Wij heten u van harte welkom, maar schudden u vanzelfsprekend niet de hand. - Wij houden ons aan de 1,5 meter afstand. - In de aanpaskamer dragen wij een mondkapje en handschoenen en we hebben ook een mondkapje voor u klaar liggen, voor uw en onze veiligheid. - Wij bieden u voorlopig geen koffie of thee aan en u kunt geen gebruik maken van het toilet. - De apparatuur wordt na iedere klant gedesinfecteerd en we desinfecteren onze handen zeer regelmatig.
Webshop - batterijen of onderhoudsproducten nodig? Heeft u batterijtjes of onderhoudsproducten voor uw hoortoestellen nodig? Deze kunt u bestellen via de webshop. De producten ontvangt u dan thuis per post.
Heeft u een HoorZekerPakket? Neem dan telefonisch contact op met uw winkel voor een kosteloze aanvulling.
Wij zijn blij u in onze winkels te mogen blijven ontvangen. Natuurlijk staat veiligheid voor u en onze medewerkers daarbij voorop. Wij volgen daarom zeer strikt de richtlijnen van de overheid en het RIVM. Lees onze richtlijnen ook >
Houdt u daarom rekening met het volgende:
- Wij ontvangen u zoveel mogelijk op afspraak in onze winkel. Zo zorgen we ervoor dat er niet teveel mensen tegelijk in de winkel zijn. - Bent u verkouden of heeft u griepklachten, zoals hoesten, niezen, koorts of keelpijn? Kom dan niet naar de winkel en maak telefonisch een nieuwe afspraak. Bel de winkel en kies voor optie 1. Onze medewerkers met deze gezondheidsklachten blijven vanzelfsprekend ook thuis. - Het inloop service-uur tussen 16:00 en 17:00 uur is alléén op afspraak. - Op de winkeldeur staat aangegeven hoeveel personen tegelijk in de wachtruimte mogen zijn. Wij verzoeken u buiten even te wachten als u ziet dat het maximum aantal bereikt is. - Wij heten u van harte welkom, maar schudden u vanzelfsprekend niet de hand. - Wij houden ons aan de 1,5 meter afstand. - In de aanpaskamer dragen wij een mondkapje en handschoenen en we hebben ook een mondkapje voor u klaar liggen, voor uw en onze veiligheid. - Wij bieden u voorlopig geen koffie of thee aan en u kunt geen gebruik maken van het toilet. - De apparatuur wordt na iedere klant gedesinfecteerd en we desinfecteren onze handen zeer regelmatig.
Webshop - batterijen of onderhoudsproducten nodig? Heeft u batterijtjes of onderhoudsproducten voor uw hoortoestellen nodig? Deze kunt u bestellen via de webshop. De producten ontvangt u dan thuis per post.
Heeft u een HoorZekerPakket? Neem dan telefonisch contact op met uw winkel voor een kosteloze aanvulling.
Onze acties
Vrijdag 19 maart Gratis Hoortestdag
Tijdens de gratis Hoortestdagen kunt u de gehele dag langskomen om gratis en vrijblijvend uw gehoor te laten testen. Dat duurt maar 15 minuten. En weet u wat zo fijn is? U hoort meteen hoe uw gehoor ervoor staat. U krijgt direct de uitslag mee. Maak eerst een afspraak
Hoort u goed, maar verstaat u slecht? Dan zou de Axon luisterhulp wel eens uitkomst kunnen bieden. Dit apparaatje ondersteunt uw gehoor bij licht gehoorverlies en alleen wanneer het nodig is. Kom langs op onze Open Dag, dan kijken we aan de hand van een hoortest of de Axon bij u past. En bent u niet tevreden, krijgt u uw geld gewoon terug.
Zeer tevreden over het advies en de duidelijke uitleg voor een nieuw gehoorapparaat. Hele vriendelijke en prettige benadering.
Antwoord van SchoonenbergKatwijk
Schoonenberg Katwijk" />
29 december 2020
Bedankt voor het achterlaten van deze fantastische beoordeling. We hopen u snel weer te zien!
Anton lC
Beoordeling 1.0
26 juni 2020
Ik ben klant in Katwijk.echt een drama.Soms zo maar even dicht. Er is geen tijd om even alles goed uit te leggen. Meer en geschoold personeel erbij, of geen nieuwe klanten er meer bij nemen.
Antwoord van SchoonenbergKatwijk
Schoonenberg Katwijk" />
3 juli 2020
Beste Anton, We komen graag met u in contact om onze service te verbeteren. Kunt u contact met ons opnemen via 0900-6007008 of via klantenservice@schoonenberg.nl? In ieder geval bedankt voor uw reactie.Met vriendelijke groet, Sandra
K.J. van Oosten
Beoordeling 5.0
22 mei 2020
ondanks corona goed geholpen
Jan van Drongelen
Beoordeling 4.0
4 februari 2020
Goede klantenservice
Johan V.
Beoordeling 3.0
4 februari 2020
In het begin een stroef contact. Later meer empathie ondervonden.
Prima klant benadering, goede en vriendelijke service.
H Jacobs
Beoordeling 5.0
12 augustus 2019
Goede rustige en ter zake deskundige benadering. Geen "markt verkoop"praatje of eventueel achterliggende dwang de target te moeten halen.
MM seders van Rooijen
Beoordeling 3.0
23 juli 2019
Goed geholpen en fijn om tijd tekrijgen om uit te proberen, welke hoortoestellen het meest positieve effect en kwaliteit van leven verhogen.Jammer dat er een enorm prijskaartje aan hangt .
Groeneweg van Doeselaar A.J.
Beoordeling 4.0
10 juli 2019
Goede service.
Erica Griffioen
Beoordeling 5.0
7 juli 2019
heel begripvol
Erica Griffioen
Beoordeling 5.0
12 maart 2019
Goede klantenservice leuk personeel
D.J. Vever
Beoordeling 4.0
10 februari 2019
Heel goed
Toja Kusters
Beoordeling 5.0
9 februari 2019
Uitstekend geholpen
Klazien D
Beoordeling 2.0
8 februari 2019
warrige audicien veel dingen vergeten zoals mijn bedoelde hoortoestellen, ik heb andere gekregen
A. van Duijn van Rijn
Beoordeling 1.0
8 februari 2019
Nieuw Cros hoortoestel niet werkend te krijgen, is inmiddels 3 x opgestuurd en 3 x niet werkend teruggekomen. Nu eindelijk een geheel nieuw hoortoestel besteld. Hiervoor was de service altijd prima.