In verband met landelijke trainingsdagen sluiten onze winkels om 15.30 uur op donderdag 8, woensdag 14 en dinsdag 20 april 2021./In verband met de RIVM richtlijnen verzoeken wij u de winkel te betreden op het afgesproken tijdstip.
In verband met landelijke trainingsdagen sluiten onze winkels om 15.30 uur op donderdag 8, woensdag 14 en dinsdag 20 april 2021./In verband met de RIVM richtlijnen verzoeken wij u de winkel te betreden op het afgesproken tijdstip.
Wij zijn blij u in onze winkels te mogen blijven ontvangen. Natuurlijk staat veiligheid voor u en onze medewerkers daarbij voorop. Wij volgen daarom zeer strikt de richtlijnen van de overheid en het RIVM. Lees onze richtlijnen ook >
Houdt u daarom rekening met het volgende:
- Wij ontvangen u zoveel mogelijk op afspraak in onze winkel. Zo zorgen we ervoor dat er niet teveel mensen tegelijk in de winkel zijn. - Bent u verkouden of heeft u griepklachten, zoals hoesten, niezen, koorts of keelpijn? Kom dan niet naar de winkel en maak telefonisch een nieuwe afspraak. Bel de winkel en kies voor optie 1. Onze medewerkers met deze gezondheidsklachten blijven vanzelfsprekend ook thuis. - Het inloop service-uur tussen 16:00 en 17:00 uur is alléén op afspraak. - Op de winkeldeur staat aangegeven hoeveel personen tegelijk in de wachtruimte mogen zijn. Wij verzoeken u buiten even te wachten als u ziet dat het maximum aantal bereikt is. - Wij heten u van harte welkom, maar schudden u vanzelfsprekend niet de hand. - Wij houden ons aan de 1,5 meter afstand. - In de aanpaskamer dragen wij een mondkapje en handschoenen en we hebben ook een mondkapje voor u klaar liggen, voor uw en onze veiligheid. - Wij bieden u voorlopig geen koffie of thee aan en u kunt geen gebruik maken van het toilet. - De apparatuur wordt na iedere klant gedesinfecteerd en we desinfecteren onze handen zeer regelmatig.
Webshop - batterijen of onderhoudsproducten nodig? Heeft u batterijtjes of onderhoudsproducten voor uw hoortoestellen nodig? Deze kunt u bestellen via de webshop. De producten ontvangt u dan thuis per post.
Heeft u een HoorZekerPakket? Neem dan telefonisch contact op met uw winkel voor een kosteloze aanvulling.
Wij zijn blij u in onze winkels te mogen blijven ontvangen. Natuurlijk staat veiligheid voor u en onze medewerkers daarbij voorop. Wij volgen daarom zeer strikt de richtlijnen van de overheid en het RIVM. Lees onze richtlijnen ook >
Houdt u daarom rekening met het volgende:
- Wij ontvangen u zoveel mogelijk op afspraak in onze winkel. Zo zorgen we ervoor dat er niet teveel mensen tegelijk in de winkel zijn. - Bent u verkouden of heeft u griepklachten, zoals hoesten, niezen, koorts of keelpijn? Kom dan niet naar de winkel en maak telefonisch een nieuwe afspraak. Bel de winkel en kies voor optie 1. Onze medewerkers met deze gezondheidsklachten blijven vanzelfsprekend ook thuis. - Het inloop service-uur tussen 16:00 en 17:00 uur is alléén op afspraak. - Op de winkeldeur staat aangegeven hoeveel personen tegelijk in de wachtruimte mogen zijn. Wij verzoeken u buiten even te wachten als u ziet dat het maximum aantal bereikt is. - Wij heten u van harte welkom, maar schudden u vanzelfsprekend niet de hand. - Wij houden ons aan de 1,5 meter afstand. - In de aanpaskamer dragen wij een mondkapje en handschoenen en we hebben ook een mondkapje voor u klaar liggen, voor uw en onze veiligheid. - Wij bieden u voorlopig geen koffie of thee aan en u kunt geen gebruik maken van het toilet. - De apparatuur wordt na iedere klant gedesinfecteerd en we desinfecteren onze handen zeer regelmatig.
Webshop - batterijen of onderhoudsproducten nodig? Heeft u batterijtjes of onderhoudsproducten voor uw hoortoestellen nodig? Deze kunt u bestellen via de webshop. De producten ontvangt u dan thuis per post.
Heeft u een HoorZekerPakket? Neem dan telefonisch contact op met uw winkel voor een kosteloze aanvulling.
Onze acties
Vrijdag 09 april Axondag
Hoort u goed, maar verstaat u slecht? Dan zou de Axon luisterhulp wel eens uitkomst kunnen bieden. Dit apparaatje ondersteunt uw gehoor bij licht gehoorverlies en alleen wanneer het nodig is. Kom langs op onze Open Dag, dan kijken we aan de hand van een hoortest of de Axon bij u past. En bent u niet tevreden, krijgt u uw geld gewoon terug.
Beoordelingen van Schoonenberg Expertise Centrum HorenHeerlen
Recente reviews
4.3
Beoordeling 4.3
(73 Reviews)
Jos, J van den Bosch
Beoordeling 5.0
3 maart 2021
Prima service
Antwoord van Schoonenberg Expertise Centrum HorenHeerlen
Schoonenberg Expertise Centrum Horen Heerlen" />
4 maart 2021
Fijn dat u zo tevreden bent over Schoonenberg! Bedankt voor de review!
frans r
Beoordeling 5.0
26 januari 2021
goede en snelle service
Antwoord van Schoonenberg Expertise Centrum HorenHeerlen
Schoonenberg Expertise Centrum Horen Heerlen" />
28 januari 2021
Wij waarderen uw review, bedankt!
P. Janssen
Beoordeling 5.0
1 januari 2021
Goede voorlichting. Komen afspraken na. Zeggen wat ze doen, en doen wat ze zeggen.
Antwoord van Schoonenberg Expertise Centrum HorenHeerlen
Schoonenberg Expertise Centrum Horen Heerlen" />
5 januari 2021
Wij waarderen uw review, bedankt!
Paul de G.
Beoordeling 5.0
11 december 2020
Zeer goede persoons gerichte service. Goede informatie en hoogst klantvriendelijk.
Antwoord van Schoonenberg Expertise Centrum HorenHeerlen
Schoonenberg Expertise Centrum Horen Heerlen" />
15 december 2020
Bedankt voor de review. Fijn dat u zo tevreden bent over Schoonenberg.
Chrit
Beoordeling 5.0
3 december 2020
nette zaak/ vriendelijk personeel en een goede service.
Antwoord van Schoonenberg Expertise Centrum HorenHeerlen
Schoonenberg Expertise Centrum Horen Heerlen" />
4 december 2020
Bedankt voor het achterlaten van deze fantastische beoordeling. We hopen u snel weer te zien!
Maarten Willems
Beoordeling 5.0
26 november 2020
Heel erg goed geadviseerd en begeleidt
Antwoord van Schoonenberg Expertise Centrum HorenHeerlen
Schoonenberg Expertise Centrum Horen Heerlen" />
27 november 2020
Wij waarderen uw review, bedankt!
Hans Jongen
Beoordeling 5.0
13 november 2020
Tot begin dit jaar had ik bij StreukensSchoonenberg steeds dezelfde audicien, vanaf mijn eerste bezoek, zo'n 30 jaar geleden. De opvolger gaf mij meteen een heel "happy" gevoel, ik blijf graag bij Schoonenberg als klant.
Antwoord van Schoonenberg Expertise Centrum HorenHeerlen
Schoonenberg Expertise Centrum Horen Heerlen" />
13 november 2020
Bedankt voor het achterlaten van deze fantastische beoordeling. We hopen u snel weer te zien!
Anita B.
Beoordeling 5.0
10 oktober 2020
Ik ben goed en vriendelijk geholpen. Ik ben zeer tevreden.
Antwoord van Schoonenberg Expertise Centrum HorenHeerlen
Schoonenberg Expertise Centrum Horen Heerlen" />
12 oktober 2020
Wij waarderen uw review. Bedankt!
JGH van Loo
Beoordeling 5.0
9 oktober 2020
Prima geholpen.
Antwoord van Schoonenberg Expertise Centrum HorenHeerlen
Schoonenberg Expertise Centrum Horen Heerlen" />
12 oktober 2020
Wij waarderen uw review. Bedankt!
Peter Somers
Beoordeling 4.0
1 oktober 2020
Ik ben prima geholpen door Jalesa Suffeleers echter het feit dat ik voor het koppelen van de Roger randapparatuur weer een recept van Adelante nodig heb vind ik onaanvaardbaar. Ik heb in het verleden een recept hiervoor ontvangen en ik zie niet in waarom ik dat nu weer moet gaan halen.
Antwoord van Schoonenberg Expertise Centrum HorenHeerlen
Schoonenberg Expertise Centrum Horen Heerlen" />
2 oktober 2020
Beste Peter, bedankt voor je review. Graag komen wij met je in contact. Zou je ons willen bellen via 0900-6007008 of een e-mail willen sturen via klantenservice@schoonenberg.nl? Groeten Kris
Joop quaden
Beoordeling 4.0
25 september 2020
zeer goed
Antwoord van Schoonenberg Expertise Centrum HorenHeerlen
Schoonenberg Expertise Centrum Horen Heerlen" />
25 september 2020
Wij waarderen uw review, bedankt!
jl van wessel
Beoordeling 5.0
22 augustus 2020
goed geholpen en deskundig
Antwoord van Schoonenberg Expertise Centrum HorenHeerlen
Schoonenberg Expertise Centrum Horen Heerlen" />
26 augustus 2020
Dank voor uw positieve reactie.
Bert Keijdener
Beoordeling 5.0
2 augustus 2020
Goede inlichting en begeleiding gehad, met betrekking tot app en telefonisch kontact,zeer tevreden!!!
Antwoord van Schoonenberg Expertise Centrum HorenHeerlen
Schoonenberg Expertise Centrum Horen Heerlen" />
3 augustus 2020
Fijn dat je de service van Schoonenberg zo positief hebt ervaren. Dank voor deze review, Bert!
H Gijzen
Beoordeling 5.0
22 juli 2020
Geweldig en vriendelijke service
Antwoord van Schoonenberg Expertise Centrum HorenHeerlen
Schoonenberg Expertise Centrum Horen Heerlen" />
24 juli 2020
Prima om uw reactie te lezen. Dank daarvoor.
Bianca Soudant
Beoordeling 5.0
14 juli 2020
Zeer goede uitleg bij aanschaf nieuwe hoorapparaten
Antwoord van Schoonenberg Expertise Centrum HorenHeerlen
Schoonenberg Expertise Centrum Horen Heerlen" />
16 juli 2020
Fijn dat u de service van Schoonenberg zo postitief hebt ervaren.
Theo Waterreus
Beoordeling 5.0
10 juli 2020
geweldige kennis
Antwoord van Schoonenberg Expertise Centrum HorenHeerlen
Schoonenberg Expertise Centrum Horen Heerlen" />
10 juli 2020
Dank voor dit mooie compliment Theo. Wij waarderen dat zeer.
Marlies Stroucken-Coenen
Beoordeling 4.0
10 juni 2020
Heel goed geholpen met mijn probleem
Cindy
Beoordeling 1.0
5 mei 2020
Ik wil een klacht indienen; mijn. Hoorapparaat is stuk en ik moet 1 week wachten voor een afspraak. Dit terwijl je zoveel geld hebt betaald.
Antwoord van Schoonenberg Expertise Centrum HorenHeerlen
Schoonenberg Expertise Centrum Horen Heerlen" />
12 mei 2020
Geachte mevrouw, wat vervelend dat u zo lang moet wachten op een afspraak. Ik kom graag persoonlijk met u in contact via de telefoon of e-mail om te achterhalen wat de reden is dat u een week moest wachten op een afspraak. (tel.: 0900-6007008 of klantenservice@schoonenberg.nl) Ik wacht graag op uw antwoord.