In verband met landelijke trainingsdagen sluiten onze winkels om 15.30 uur op donderdag 8, woensdag 14 en dinsdag 20 april 2021/In verband met de RIVM richtlijnen verzoeken wij u de winkel te betreden op het afgesproken tijdstip.
In verband met landelijke trainingsdagen sluiten onze winkels om 15.30 uur op donderdag 8, woensdag 14 en dinsdag 20 april 2021/In verband met de RIVM richtlijnen verzoeken wij u de winkel te betreden op het afgesproken tijdstip.
Wij zijn blij u in onze winkels te mogen blijven ontvangen. Natuurlijk staat veiligheid voor u en onze medewerkers daarbij voorop. Wij volgen daarom zeer strikt de richtlijnen van de overheid en het RIVM. Lees onze richtlijnen ook >
Houdt u daarom rekening met het volgende:
- Wij ontvangen u zoveel mogelijk op afspraak in onze winkel. Zo zorgen we ervoor dat er niet teveel mensen tegelijk in de winkel zijn. - Bent u verkouden of heeft u griepklachten, zoals hoesten, niezen, koorts of keelpijn? Kom dan niet naar de winkel en maak telefonisch een nieuwe afspraak. Bel de winkel en kies voor optie 1. Onze medewerkers met deze gezondheidsklachten blijven vanzelfsprekend ook thuis. - Het inloop service-uur tussen 16:00 en 17:00 uur is alléén op afspraak. - Op de winkeldeur staat aangegeven hoeveel personen tegelijk in de wachtruimte mogen zijn. Wij verzoeken u buiten even te wachten als u ziet dat het maximum aantal bereikt is. - Wij heten u van harte welkom, maar schudden u vanzelfsprekend niet de hand. - Wij houden ons aan de 1,5 meter afstand. - In de aanpaskamer dragen wij een mondkapje en handschoenen en we hebben ook een mondkapje voor u klaar liggen, voor uw en onze veiligheid. - Wij bieden u voorlopig geen koffie of thee aan en u kunt geen gebruik maken van het toilet. - De apparatuur wordt na iedere klant gedesinfecteerd en we desinfecteren onze handen zeer regelmatig.
Webshop - batterijen of onderhoudsproducten nodig? Heeft u batterijtjes of onderhoudsproducten voor uw hoortoestellen nodig? Deze kunt u bestellen via de webshop. De producten ontvangt u dan thuis per post.
Heeft u een HoorZekerPakket? Neem dan telefonisch contact op met uw winkel voor een kosteloze aanvulling.
Wij zijn blij u in onze winkels te mogen blijven ontvangen. Natuurlijk staat veiligheid voor u en onze medewerkers daarbij voorop. Wij volgen daarom zeer strikt de richtlijnen van de overheid en het RIVM. Lees onze richtlijnen ook >
Houdt u daarom rekening met het volgende:
- Wij ontvangen u zoveel mogelijk op afspraak in onze winkel. Zo zorgen we ervoor dat er niet teveel mensen tegelijk in de winkel zijn. - Bent u verkouden of heeft u griepklachten, zoals hoesten, niezen, koorts of keelpijn? Kom dan niet naar de winkel en maak telefonisch een nieuwe afspraak. Bel de winkel en kies voor optie 1. Onze medewerkers met deze gezondheidsklachten blijven vanzelfsprekend ook thuis. - Het inloop service-uur tussen 16:00 en 17:00 uur is alléén op afspraak. - Op de winkeldeur staat aangegeven hoeveel personen tegelijk in de wachtruimte mogen zijn. Wij verzoeken u buiten even te wachten als u ziet dat het maximum aantal bereikt is. - Wij heten u van harte welkom, maar schudden u vanzelfsprekend niet de hand. - Wij houden ons aan de 1,5 meter afstand. - In de aanpaskamer dragen wij een mondkapje en handschoenen en we hebben ook een mondkapje voor u klaar liggen, voor uw en onze veiligheid. - Wij bieden u voorlopig geen koffie of thee aan en u kunt geen gebruik maken van het toilet. - De apparatuur wordt na iedere klant gedesinfecteerd en we desinfecteren onze handen zeer regelmatig.
Webshop - batterijen of onderhoudsproducten nodig? Heeft u batterijtjes of onderhoudsproducten voor uw hoortoestellen nodig? Deze kunt u bestellen via de webshop. De producten ontvangt u dan thuis per post.
Heeft u een HoorZekerPakket? Neem dan telefonisch contact op met uw winkel voor een kosteloze aanvulling.
Onze acties
Vrijdag 19 maart Gratis Hoortestdag
Tijdens de gratis Hoortestdagen kunt u de gehele dag langskomen om gratis en vrijblijvend uw gehoor te laten testen. Dat duurt maar 15 minuten. En weet u wat zo fijn is? U hoort meteen hoe uw gehoor ervoor staat. U krijgt direct de uitslag mee. Maak eerst een afspraak
Hoort u goed, maar verstaat u slecht? Dan zou de Axon luisterhulp wel eens uitkomst kunnen bieden. Dit apparaatje ondersteunt uw gehoor bij licht gehoorverlies en alleen wanneer het nodig is. Kom langs op onze Open Dag, dan kijken we aan de hand van een hoortest of de Axon bij u past. En bent u niet tevreden, krijgt u uw geld gewoon terug.
Mijn vaders is 94 en wilde heel graag de nieuwste gehoorapparaten uitproberen om in gezelschap goed te kunnen horen en meepraten! Er is veel moeite rust en tijd genomen om dit te realiseren en mijn vader is er blij mee!
Antwoord van SchoonenbergGeleen
Schoonenberg Geleen" />
21 december 2020
Bedankt voor de review. Fijn dat u zo tevreden bent over Schoonenberg.
Jan J
Beoordeling 4.0
26 november 2020
vanwege corona zijn steeds weer afspraken verlegt.
Antwoord van SchoonenbergGeleen
Schoonenberg Geleen" />
27 november 2020
Wij waarderen uw review, bedankt!
Karel K Pantus
Beoordeling 3.0
16 november 2020
In het begin heb ik een slechte klantenservice ervaren. Nu is het zeer goed. Alle lof voor Alina.
Antwoord van SchoonenbergGeleen
Schoonenberg Geleen" />
17 november 2020
Wij waarderen uw review, bedankt! En wij zullen uw compliment doorgeven aan Alina
wil smeets
Beoordeling 1.0
6 oktober 2020
ik ben nog steeds aan het wachten op telefoon voor afspraak voor nieuwe gehoortest
Antwoord van SchoonenbergGeleen
Schoonenberg Geleen" />
7 oktober 2020
Ik zou graag uw ervaring met u bespreken en uitzoeken waarom u nog niet gebeld bent.. Zou u alstublieft contact met ons willen opnemen? U kunt ons bereiken op: 0900-6007008 of via klantenservice@schoonenberg.nl. U kunt ook via de e-mail uw telefoonnummer achterlaten. Ik neem dan gelijk contact met u op.
J. Geraets
Beoordeling 4.0
13 maart 2020
Goede zorg voor het juiste apparaat
Catrien G.
Beoordeling 4.0
28 januari 2020
Kundige en vriendelijke behandeling
Gabriël R
Beoordeling 5.0
13 december 2019
Goede behandeling
E.H.M. van der Pas-Barendse
Beoordeling 1.0
9 oktober 2019
Heb enige tijd geleden een uitgebreide (negatieve)beoordeling gegeven over uw Geleen filiaal. Inmiddels ben ik overgegaan naar Brunssum, daar ga ik morgen voor de tweede keer naar toe.
J.Wim Smalbrugge
Beoordeling 5.0
4 augustus 2019
Goede service, prettig geholpen.
Gonny vB
Beoordeling 4.0
14 juni 2019
Goede klantenservice.
Jean-Paul C.
Beoordeling 1.0
28 mei 2019
Aanvankelijk heel goed, maar recentelijk heel slecht omdat het onmogelijk is om een nieuwe afspraak te maken. Ik heb werkelijk alles geprobeerd, telefoon lokaal en centraal, e-mail en chat line.
Stan K
Beoordeling 5.0
12 maart 2019
Werd goed begeleid naar een zo goed mogelijk hoorcomfort
Guus Eijssen
Beoordeling 3.0
12 februari 2019
klantvriendelijkheid niet geweldig, beetje kortaf.
opmerking over Hoorzeker Pakket. onder punt 19 wordt gesproken over HoorZeker Pas ; heb ik nooit ontvangen.
onder 12.4 Eigen bijdrage. Eigen bijdrage zal berekend worden over de verkoopprijs van het toestel als vermeld op het aankoopbewijs van het Hoortoestel (waarbij eventuele kortingen buiten beschouwing zullen worden gelaten. Werkt erg nadelig. Voorbeeld: stel 30 procent van 2340=702. Met korting 30 procent van (2340-(1450:2)=484,50. Dit is een nadelig verschil van 217,50!!