Kaart van Rijksweg Centrum 22 in Geleen
Afspraak maken
WeekdagUren
Maandag09:00 - 13:0014:00 - 17:00
Dinsdag09:00 - 13:0014:00 - 17:00
Woensdag09:00 - 13:00
Donderdag09:00 - 13:0014:00 - 17:00
Vrijdag09:00 - 12:00
ZaterdagGesloten
ZondagGesloten
In verband met de RIVM richtlijnen verzoeken wij u de winkel te betreden op het afgesproken tijdstip.

Adres

Rijksweg Centrum 22
6161EE Geleen
NL
Tel:
046 474 3213046 474 3213
Alternatief:
0900 60070080900 6007008

Reguliere openingstijden

WeekdagUren
Maandag09:00 - 13:0014:00 - 17:00
Dinsdag09:00 - 13:0014:00 - 17:00
Woensdag09:00 - 13:00
Donderdag09:00 - 13:0014:00 - 17:00
Vrijdag09:00 - 12:00
ZaterdagGesloten
ZondagGesloten
In verband met de RIVM richtlijnen verzoeken wij u de winkel te betreden op het afgesproken tijdstip.

Over

Wij zijn blij u in onze winkels te mogen blijven ontvangen. Natuurlijk staat veiligheid voor u en onze medewerkers daarbij voorop. Wij volgen daarom zeer strikt de richtlijnen van de overheid en het RIVM. Lees onze richtlijnen ook >

Houdt u daarom rekening met het volgende:

bent van harte welkom in een van onze winkels. Natuurlijk staat veiligheid voor u en onze medewerkers daarbij voorop. Wij volgen daarom zeer strikt de richtlijnen van de Rijksoverheid en het RIVM. Houdt u daarom rekening met het volgende:

- Kom niet veel te vroeg voor uw afspraak naar de winkel en let op het maximaal aantal personen dat in de winkel aanwezig mag zijn om 1,5 meter afstand te kunnen garanderen. U vindt het maximaal aantal personen per winkel op de poster op de deur. Wij verzoeken u even buiten te wachten als u ziet dat het maximumaantal personen in de winkel bereikt is.
- In de winkel dragen wij en onze klanten een mondneusmasker.
- We verzoeken u bij binnenkomst uw handen te desinfecteren. Wij wassen of desinfecteren onze handen zeer regelmatig, in ieder geval voor en na elke klant.
- We houden zoveel mogelijk 1,5 meter afstand.
- Alle instrumenten worden na ieder gebruik schoongemaakt met minimaal 70% alcohol. Alle oppervlakken die in contact zijn gekomen met klanten (bijvoorbeeld stoelen, leuningen, deurklinken en tafels in de wachtruimte) worden zeer regelmatig schoongemaakt met water en allesreiniger.
- We laten geen begeleiders toe in de aanpaskamer, met uitzondering van 1 begeleider voor die cliënten waarbij dit noodzakelijk is, bijvoorbeeld bij kinderen.
- Indien wij door de handelingen aan het oor geen 1,5 meter afstand kunnen houden, dan registreren wij u in ons klantensysteem. Dit geldt ook voor de eventuele begeleider in de aanpaskamer.
- We bieden u tijdelijk geen koffie of thee aan en u kunt geen gebruik maken van het toilet.
- Heeft u coronagerelateerde klachten, zoals neusverkoudheid, niezen, keelpijn, lichte hoest, plotseling verlies van reuk of smaak, verhoging, koorts en/of benauwdheid? Kom dan niet naar de winkel en maak telefonisch een nieuwe afspraak. Bel de winkel en kies voor optie 1. Onze medewerkers met gezondheidsklachten blijven vanzelfsprekend ook thuis.

Webshop - batterijen of onderhoudsproducten nodig?
Heeft u batterijtjes of onderhoudsproducten voor uw hoortoestellen nodig?
Deze kunt u bestellen via de webshop. De producten ontvangt u dan thuis per post.

Heeft u een HoorZekerPakket? Neem dan telefonisch contact op met uw winkel voor een kosteloze aanvulling.
Wij zijn blij u in onze winkels te mogen blijven ontvangen. Natuurlijk staat veiligheid voor u en onze medewerkers daarbij voorop. Wij volgen daarom zeer strikt de richtlijnen van de overheid en het RIVM. Lees onze richtlijnen ook >

Houdt u daarom rekening met het volgende:

bent van harte welkom in een van onze winkels. Natuurlijk staat veiligheid voor u en onze medewerkers daarbij voorop. Wij volgen daarom zeer strikt de richtlijnen van de Rijksoverheid en het RIVM. Houdt u daarom rekening met het volgende:

- Kom niet veel te vroeg voor uw afspraak naar de winkel en let op het maximaal aantal personen dat in de winkel aanwezig mag zijn om 1,5 meter afstand te kunnen garanderen. U vindt het maximaal aantal personen per winkel op de poster op de deur. Wij verzoeken u even buiten te wachten als u ziet dat het maximumaantal personen in de winkel bereikt is.
- In de winkel dragen wij en onze klanten een mondneusmasker.
- We verzoeken u bij binnenkomst uw handen te desinfecteren. Wij wassen of desinfecteren onze handen zeer regelmatig, in ieder geval voor en na elke klant.
- We houden zoveel mogelijk 1,5 meter afstand.
- Alle instrumenten worden na ieder gebruik schoongemaakt met minimaal 70% alcohol. Alle oppervlakken die in contact zijn gekomen met klanten (bijvoorbeeld stoelen, leuningen, deurklinken en tafels in de wachtruimte) worden zeer regelmatig schoongemaakt met water en allesreiniger.
- We laten geen begeleiders toe in de aanpaskamer, met uitzondering van 1 begeleider voor die cliënten waarbij dit noodzakelijk is, bijvoorbeeld bij kinderen.
- Indien wij door de handelingen aan het oor geen 1,5 meter afstand kunnen houden, dan registreren wij u in ons klantensysteem. Dit geldt ook voor de eventuele begeleider in de aanpaskamer.
- We bieden u tijdelijk geen koffie of thee aan en u kunt geen gebruik maken van het toilet.
- Heeft u coronagerelateerde klachten, zoals neusverkoudheid, niezen, keelpijn, lichte hoest, plotseling verlies van reuk of smaak, verhoging, koorts en/of benauwdheid? Kom dan niet naar de winkel en maak telefonisch een nieuwe afspraak. Bel de winkel en kies voor optie 1. Onze medewerkers met gezondheidsklachten blijven vanzelfsprekend ook thuis.

Webshop - batterijen of onderhoudsproducten nodig?
Heeft u batterijtjes of onderhoudsproducten voor uw hoortoestellen nodig?
Deze kunt u bestellen via de webshop. De producten ontvangt u dan thuis per post.

Heeft u een HoorZekerPakket? Neem dan telefonisch contact op met uw winkel voor een kosteloze aanvulling.
Onze acties
Donderdag 19 Augustus Gratis Hoortestdag
Donderdag 19 Augustus Gratis Hoortestdag
Tijdens de gratis Hoortestdagen kunt u de gehele dag langskomen om gratis en vrijblijvend uw gehoor te laten testen. Dat duurt maar 15 minuten. En weet u wat zo fijn is? U hoort meteen hoe uw gehoor ervoor staat. U krijgt direct de uitslag mee. Maak eerst een afspraak

Beoordelingen van Schoonenberg Geleen

Recente reviews

3.8
Beoordeling 3.8
(22 Reviews)
  • Beoordeling 4.0
    Mijn vaders is 94 en wilde heel graag de nieuwste gehoorapparaten uitproberen om in gezelschap goed te kunnen horen en meepraten! Er is veel moeite rust en tijd genomen om dit te realiseren en mijn vader is er blij mee!
    Antwoord van Schoonenberg Geleen
    Bedankt voor de review. Fijn dat u zo tevreden bent over Schoonenberg.
  • Beoordeling 4.0
    vanwege corona zijn steeds weer afspraken verlegt.
    Antwoord van Schoonenberg Geleen
    Wij waarderen uw review, bedankt!
  • Beoordeling 3.0
    In het begin heb ik een slechte klantenservice ervaren. Nu is het zeer goed. Alle lof voor Alina.
    Antwoord van Schoonenberg Geleen
    Wij waarderen uw review, bedankt! En wij zullen uw compliment doorgeven aan Alina
  • Beoordeling 1.0
    ik ben nog steeds aan het wachten op telefoon voor afspraak voor nieuwe gehoortest
    Antwoord van Schoonenberg Geleen
    Ik zou graag uw ervaring met u bespreken en uitzoeken waarom u nog niet gebeld bent.. Zou u alstublieft contact met ons willen opnemen? U kunt ons bereiken op: 0900-6007008 of via klantenservice@schoonenberg.nl. U kunt ook via de e-mail uw telefoonnummer achterlaten. Ik neem dan gelijk contact met u op.
  • Beoordeling 4.0
    Goede zorg voor het juiste apparaat
  • Beoordeling 4.0
    Kundige en vriendelijke behandeling
  • Beoordeling 5.0
    Goede behandeling
  • Beoordeling 1.0
    Heb enige tijd geleden een uitgebreide (negatieve)beoordeling gegeven over uw Geleen filiaal. Inmiddels ben ik overgegaan naar Brunssum, daar ga ik morgen voor de tweede keer naar toe.
  • Beoordeling 5.0
    Goede service, prettig geholpen.
  • Beoordeling 4.0
    Goede klantenservice.
  • Beoordeling 1.0
    Aanvankelijk heel goed, maar recentelijk heel slecht omdat het onmogelijk is om een nieuwe afspraak te maken. Ik heb werkelijk alles geprobeerd, telefoon lokaal en centraal, e-mail en chat line.
  • Beoordeling 5.0
    Werd goed begeleid naar een zo goed mogelijk hoorcomfort
  • Beoordeling 3.0
    klantvriendelijkheid niet geweldig, beetje kortaf.

    opmerking over Hoorzeker Pakket. onder punt 19 wordt gesproken over HoorZeker Pas ; heb ik nooit ontvangen.

    onder 12.4 Eigen bijdrage. Eigen bijdrage zal berekend worden over de verkoopprijs van het toestel als vermeld op het aankoopbewijs van het Hoortoestel (waarbij eventuele kortingen buiten beschouwing zullen worden gelaten.
    Werkt erg nadelig. Voorbeeld: stel 30 procent van 2340=702. Met korting 30 procent van (2340-(1450:2)=484,50. Dit is een nadelig verschil van 217,50!!
  • Beoordeling 4.0
    prima
  • Beoordeling 5.0
    geweldige klantenservice
  • Beoordeling 4.0
    Goede en prettige bediening
  • Beoordeling 5.0
    Goede uitleg en service.
  • Beoordeling 4.0
    Goede uitleg,prettige manier van omgaan met klant
  • Beoordeling 5.0
    Goede service
  • Beoordeling 5.0
    Goede service
1 review - 3 van de 20 meest recente

Winkels vlakbij Schoonenberg