In verband met landelijke trainingsdagen sluiten onze winkels om 15.30 uur op donderdag 8, woensdag 14 en dinsdag 20 april 2021./In verband met de RIVM richtlijnen verzoeken wij u de winkel te betreden op het afgesproken tijdstip.
In verband met landelijke trainingsdagen sluiten onze winkels om 15.30 uur op donderdag 8, woensdag 14 en dinsdag 20 april 2021./In verband met de RIVM richtlijnen verzoeken wij u de winkel te betreden op het afgesproken tijdstip.
Wij zijn blij u in onze winkels te mogen blijven ontvangen. Natuurlijk staat veiligheid voor u en onze medewerkers daarbij voorop. Wij volgen daarom zeer strikt de richtlijnen van de overheid en het RIVM. Lees onze richtlijnen ook >
Houdt u daarom rekening met het volgende:
- Wij ontvangen u zoveel mogelijk op afspraak in onze winkel. Zo zorgen we ervoor dat er niet teveel mensen tegelijk in de winkel zijn. - Bent u verkouden of heeft u griepklachten, zoals hoesten, niezen, koorts of keelpijn? Kom dan niet naar de winkel en maak telefonisch een nieuwe afspraak. Bel de winkel en kies voor optie 1. Onze medewerkers met deze gezondheidsklachten blijven vanzelfsprekend ook thuis. - Het inloop service-uur tussen 16:00 en 17:00 uur is alléén op afspraak. - Op de winkeldeur staat aangegeven hoeveel personen tegelijk in de wachtruimte mogen zijn. Wij verzoeken u buiten even te wachten als u ziet dat het maximum aantal bereikt is. - Wij heten u van harte welkom, maar schudden u vanzelfsprekend niet de hand. - Wij houden ons aan de 1,5 meter afstand. - In de aanpaskamer dragen wij een mondkapje en handschoenen en we hebben ook een mondkapje voor u klaar liggen, voor uw en onze veiligheid. - Wij bieden u voorlopig geen koffie of thee aan en u kunt geen gebruik maken van het toilet. - De apparatuur wordt na iedere klant gedesinfecteerd en we desinfecteren onze handen zeer regelmatig.
Webshop - batterijen of onderhoudsproducten nodig? Heeft u batterijtjes of onderhoudsproducten voor uw hoortoestellen nodig? Deze kunt u bestellen via de webshop. De producten ontvangt u dan thuis per post.
Heeft u een HoorZekerPakket? Neem dan telefonisch contact op met uw winkel voor een kosteloze aanvulling.
Wij zijn blij u in onze winkels te mogen blijven ontvangen. Natuurlijk staat veiligheid voor u en onze medewerkers daarbij voorop. Wij volgen daarom zeer strikt de richtlijnen van de overheid en het RIVM. Lees onze richtlijnen ook >
Houdt u daarom rekening met het volgende:
- Wij ontvangen u zoveel mogelijk op afspraak in onze winkel. Zo zorgen we ervoor dat er niet teveel mensen tegelijk in de winkel zijn. - Bent u verkouden of heeft u griepklachten, zoals hoesten, niezen, koorts of keelpijn? Kom dan niet naar de winkel en maak telefonisch een nieuwe afspraak. Bel de winkel en kies voor optie 1. Onze medewerkers met deze gezondheidsklachten blijven vanzelfsprekend ook thuis. - Het inloop service-uur tussen 16:00 en 17:00 uur is alléén op afspraak. - Op de winkeldeur staat aangegeven hoeveel personen tegelijk in de wachtruimte mogen zijn. Wij verzoeken u buiten even te wachten als u ziet dat het maximum aantal bereikt is. - Wij heten u van harte welkom, maar schudden u vanzelfsprekend niet de hand. - Wij houden ons aan de 1,5 meter afstand. - In de aanpaskamer dragen wij een mondkapje en handschoenen en we hebben ook een mondkapje voor u klaar liggen, voor uw en onze veiligheid. - Wij bieden u voorlopig geen koffie of thee aan en u kunt geen gebruik maken van het toilet. - De apparatuur wordt na iedere klant gedesinfecteerd en we desinfecteren onze handen zeer regelmatig.
Webshop - batterijen of onderhoudsproducten nodig? Heeft u batterijtjes of onderhoudsproducten voor uw hoortoestellen nodig? Deze kunt u bestellen via de webshop. De producten ontvangt u dan thuis per post.
Heeft u een HoorZekerPakket? Neem dan telefonisch contact op met uw winkel voor een kosteloze aanvulling.
Onze acties
Vrijdag 09 april Axondag
Hoort u goed, maar verstaat u slecht? Dan zou de Axon luisterhulp wel eens uitkomst kunnen bieden. Dit apparaatje ondersteunt uw gehoor bij licht gehoorverlies en alleen wanneer het nodig is. Kom langs op onze Open Dag, dan kijken we aan de hand van een hoortest of de Axon bij u past. En bent u niet tevreden, krijgt u uw geld gewoon terug.
Zeer vriendelijk en hulpvaardig. Duidelijke uitleg en een luisterend oor.
Antwoord van SchoonenbergDokkum
Schoonenberg Dokkum" />
11 december 2020
Bedankt voor het achterlaten van deze fantastische beoordeling. We hopen u snel weer te zien!
Quarré B.
Beoordeling 5.0
7 december 2020
Uitstekende klantenservice erg vriendelijk en persoonlijk. Ik kan geen verbeteringen bedenken Ik ben uiterst tevreden
Antwoord van SchoonenbergDokkum
Schoonenberg Dokkum" />
8 december 2020
Bedankt voor het achterlaten van deze fantastische beoordeling. We hopen u snel weer te zien!
Tiemo S
Beoordeling 4.0
5 oktober 2020
hulpvaardig, meedenkend
Antwoord van SchoonenbergDokkum
Schoonenberg Dokkum" />
5 oktober 2020
Wij waarderen uw review. Bedankt!
Gerben IJ
Beoordeling 4.0
14 juni 2020
prima klantenservice
Antwoord van SchoonenbergDokkum
Schoonenberg Dokkum" />
17 juni 2020
Fijn dat u de service zo goed hebt ervaren. Bedankt voor het achterlaten van deze mooie review.
msijtsma
Beoordeling 5.0
11 juni 2020
super lief..behulpzaam..duidelijke uitleg..gezellig..gewoon top
andries a.koster
Beoordeling 4.0
19 mei 2020
goede service/uitleg.
Tineke B.
Beoordeling 5.0
18 mei 2020
geduld en deskundigheid zijn de woorden die bij mij boven komen
Hans Dreves
Beoordeling 5.0
19 maart 2020
Kan niet persoonlijker!
Ida van Duinen
Beoordeling 5.0
16 maart 2020
Geweldige service
Wybe Z.
Beoordeling 5.0
19 januari 2020
Vakkundige en correcte behandeling.
Renata Tuinhof
Beoordeling 5.0
25 december 2019
Geweldige audiciens en klantservice
S.Gjaltema
Beoordeling 5.0
11 december 2019
Aardig en bekwaam.
Sieds T.
Beoordeling 5.0
30 september 2019
Zeer goede en deskundige informatie en begeleiding!
H. Postma
Beoordeling 5.0
31 juli 2019
zeer goed
Kobes H.
Beoordeling 5.0
30 mei 2019
Een duidelijke uitleg en lekkere koffie en een goede service !
Hendrik v.d. H
Beoordeling 5.0
19 maart 2019
Beste mensen van Schoonenberg. Via de mail, telefonisch en altijd maar weer Schoonenberg beoordelen. Eén keer lijkt mij voldoende! Ik ben dik tevreden. Maar niet over deze manier van beoordelen. Je kunt ook overdrijven. Vorige week net één van jullie medewerkers aan de telefoon gehad. Laat het daar alsjeblieft bij!
A.schriemer
Beoordeling 4.0
18 februari 2019
Prima service
jan nijboer
Beoordeling 4.0
12 februari 2019
fijne lieve mensen. kopje koffie en dan problemen oplossen