Kaart van Bentheimerstraat 29 in Coevorden
Afspraak maken
WeekdagUren
Maandag08:30 - 17:00
Dinsdag08:30 - 17:00
Woensdag08:30 - 17:00
Donderdag08:30 - 17:00
Vrijdag08:30 - 17:00
ZaterdagGesloten
ZondagGesloten
In verband met de RIVM richtlijnen verzoeken wij u de winkel te betreden op het afgesproken tijdstip.
28.06.14:30 - 17:30

Adres

Bentheimerstraat 29
7741JJ Coevorden
NL
Tel:
0524 517 4430524 517 443
Fax:
0524 524 1550524 524 155
Alternatief:
0900 60070080900 6007008

Reguliere openingstijden

WeekdagUren
Maandag08:30 - 17:00
Dinsdag08:30 - 17:00
Woensdag08:30 - 17:00
Donderdag08:30 - 17:00
Vrijdag08:30 - 17:00
ZaterdagGesloten
ZondagGesloten
In verband met de RIVM richtlijnen verzoeken wij u de winkel te betreden op het afgesproken tijdstip.
28.06.14:30 - 17:30

Over

Wij zijn blij u in onze winkels te mogen blijven ontvangen. Natuurlijk staat veiligheid voor u en onze medewerkers daarbij voorop. Wij volgen daarom zeer strikt de richtlijnen van de overheid en het RIVM. Lees onze richtlijnen ook >

Houdt u daarom rekening met het volgende:

bent van harte welkom in een van onze winkels. Natuurlijk staat veiligheid voor u en onze medewerkers daarbij voorop. Wij volgen daarom zeer strikt de richtlijnen van de Rijksoverheid en het RIVM. Houdt u daarom rekening met het volgende:

- Kom niet veel te vroeg voor uw afspraak naar de winkel en let op het maximaal aantal personen dat in de winkel aanwezig mag zijn om 1,5 meter afstand te kunnen garanderen. U vindt het maximaal aantal personen per winkel op de poster op de deur. Wij verzoeken u even buiten te wachten als u ziet dat het maximumaantal personen in de winkel bereikt is.
- In de winkel dragen wij en onze klanten een mondneusmasker.
- We verzoeken u bij binnenkomst uw handen te desinfecteren. Wij wassen of desinfecteren onze handen zeer regelmatig, in ieder geval voor en na elke klant.
- We houden zoveel mogelijk 1,5 meter afstand.
- Alle instrumenten worden na ieder gebruik schoongemaakt met minimaal 70% alcohol. Alle oppervlakken die in contact zijn gekomen met klanten (bijvoorbeeld stoelen, leuningen, deurklinken en tafels in de wachtruimte) worden zeer regelmatig schoongemaakt met water en allesreiniger.
- We laten geen begeleiders toe in de aanpaskamer, met uitzondering van 1 begeleider voor die cliënten waarbij dit noodzakelijk is, bijvoorbeeld bij kinderen.
- Indien wij door de handelingen aan het oor geen 1,5 meter afstand kunnen houden, dan registreren wij u in ons klantensysteem. Dit geldt ook voor de eventuele begeleider in de aanpaskamer.
- We bieden u tijdelijk geen koffie of thee aan en u kunt geen gebruik maken van het toilet.
- Heeft u coronagerelateerde klachten, zoals neusverkoudheid, niezen, keelpijn, lichte hoest, plotseling verlies van reuk of smaak, verhoging, koorts en/of benauwdheid? Kom dan niet naar de winkel en maak telefonisch een nieuwe afspraak. Bel de winkel en kies voor optie 1. Onze medewerkers met gezondheidsklachten blijven vanzelfsprekend ook thuis.

Webshop - batterijen of onderhoudsproducten nodig?
Heeft u batterijtjes of onderhoudsproducten voor uw hoortoestellen nodig?
Deze kunt u bestellen via de webshop. De producten ontvangt u dan thuis per post.

Heeft u een HoorZekerPakket? Neem dan telefonisch contact op met uw winkel voor een kosteloze aanvulling.
Wij zijn blij u in onze winkels te mogen blijven ontvangen. Natuurlijk staat veiligheid voor u en onze medewerkers daarbij voorop. Wij volgen daarom zeer strikt de richtlijnen van de overheid en het RIVM. Lees onze richtlijnen ook >

Houdt u daarom rekening met het volgende:

bent van harte welkom in een van onze winkels. Natuurlijk staat veiligheid voor u en onze medewerkers daarbij voorop. Wij volgen daarom zeer strikt de richtlijnen van de Rijksoverheid en het RIVM. Houdt u daarom rekening met het volgende:

- Kom niet veel te vroeg voor uw afspraak naar de winkel en let op het maximaal aantal personen dat in de winkel aanwezig mag zijn om 1,5 meter afstand te kunnen garanderen. U vindt het maximaal aantal personen per winkel op de poster op de deur. Wij verzoeken u even buiten te wachten als u ziet dat het maximumaantal personen in de winkel bereikt is.
- In de winkel dragen wij en onze klanten een mondneusmasker.
- We verzoeken u bij binnenkomst uw handen te desinfecteren. Wij wassen of desinfecteren onze handen zeer regelmatig, in ieder geval voor en na elke klant.
- We houden zoveel mogelijk 1,5 meter afstand.
- Alle instrumenten worden na ieder gebruik schoongemaakt met minimaal 70% alcohol. Alle oppervlakken die in contact zijn gekomen met klanten (bijvoorbeeld stoelen, leuningen, deurklinken en tafels in de wachtruimte) worden zeer regelmatig schoongemaakt met water en allesreiniger.
- We laten geen begeleiders toe in de aanpaskamer, met uitzondering van 1 begeleider voor die cliënten waarbij dit noodzakelijk is, bijvoorbeeld bij kinderen.
- Indien wij door de handelingen aan het oor geen 1,5 meter afstand kunnen houden, dan registreren wij u in ons klantensysteem. Dit geldt ook voor de eventuele begeleider in de aanpaskamer.
- We bieden u tijdelijk geen koffie of thee aan en u kunt geen gebruik maken van het toilet.
- Heeft u coronagerelateerde klachten, zoals neusverkoudheid, niezen, keelpijn, lichte hoest, plotseling verlies van reuk of smaak, verhoging, koorts en/of benauwdheid? Kom dan niet naar de winkel en maak telefonisch een nieuwe afspraak. Bel de winkel en kies voor optie 1. Onze medewerkers met gezondheidsklachten blijven vanzelfsprekend ook thuis.

Webshop - batterijen of onderhoudsproducten nodig?
Heeft u batterijtjes of onderhoudsproducten voor uw hoortoestellen nodig?
Deze kunt u bestellen via de webshop. De producten ontvangt u dan thuis per post.

Heeft u een HoorZekerPakket? Neem dan telefonisch contact op met uw winkel voor een kosteloze aanvulling.
Onze acties
Vrijdag 09 april Axondag
Vrijdag 09 april Axondag
Hoort u goed, maar verstaat u slecht? Dan zou de Axon luisterhulp wel eens uitkomst kunnen bieden. Dit apparaatje ondersteunt uw gehoor bij licht gehoorverlies en alleen wanneer het nodig is. Kom langs op onze Open Dag, dan kijken we aan de hand van een hoortest of de Axon bij u past. En bent u niet tevreden, krijgt u uw geld gewoon terug.

Beoordelingen van Schoonenberg Coevorden

Recente reviews

4.6
Beoordeling 4.6
(13 Reviews)
  • Beoordeling 5.0
    Vakbekwame en plezierige service door de dame in Coevorden
    Antwoord van Schoonenberg Coevorden
    Wij waarderen uw review, bedankt!
  • Beoordeling 5.0
    Service was uitstekend
    Antwoord van Schoonenberg Coevorden
    Wij waarderen uw review, bedankt!
  • Beoordeling 5.0
    Goede klanten service
    Antwoord van Schoonenberg Coevorden
    Wij waarderen uw review, bedankt!
  • Beoordeling 5.0
    Goed kennis van zaken
    Antwoord van Schoonenberg Coevorden
    Bedankt voor het achterlaten van deze fantastische review. We hopen u snel weer te zien!
  • Beoordeling 5.0
    prima
    Antwoord van Schoonenberg Coevorden
    Wij waarderen uw review, bedankt!
  • Beoordeling 5.0
    goede klanten service
  • Beoordeling 5.0
    Goede klantenservice
  • Beoordeling 4.0
    Zeer goede service bij Schoonenberg Emmen in de Dalia passage ( mevr: Kroeze )
  • Beoordeling 4.0
    Goede uitleg, professioneel
  • Beoordeling 3.0
    Prettige hulp
  • Beoordeling 4.0
    Werdt goed geholpen door de medewerkster in de winkel.

    Alleen de volgende vraag. Waarom is de afstand bediening die je evt bij het gehoor app kunt aanschaffen zo ontzettend duur met wat je ervoor krijgt €150,00 vind ik verschrikkelijk duur!! Is er evt een ander ander mogelijkheid.
    Graag verneem ik een reactie van .
    Mvg
  • Beoordeling 5.0
    Aardig en geduld hebben voor klant toppie!
  • Beoordeling 5.0
    Heel vriendelijk en attent geholpen.
1 review - 3 van de 13 meest recente

Winkels vlakbij Schoonenberg