Kaart van Dorpsstraat 10 in Bennekom
Afspraak maken
WeekdagUren
Maandag09:00 - 17:30
Dinsdag09:00 - 17:30
Woensdag09:00 - 17:30
Donderdag09:00 - 17:30
Vrijdag09:00 - 17:30
ZaterdagGesloten
ZondagGesloten
In verband met de RIVM richtlijnen verzoeken wij u de winkel te betreden op het afgesproken tijdstip.

Adres

Dorpsstraat 10
6721JK Bennekom
NL
Tel:
0318 418 4530318 418 453
Fax:
0318 430 2960318 430 296
Alternatief:
0900 60070080900 6007008

Openingstijden

WeekdagUren
Maandag09:00 - 17:30
Dinsdag09:00 - 17:30
Woensdag09:00 - 17:30
Donderdag09:00 - 17:30
Vrijdag09:00 - 17:30
ZaterdagGesloten
ZondagGesloten
In verband met de RIVM richtlijnen verzoeken wij u de winkel te betreden op het afgesproken tijdstip.

Over

Wij zijn blij u (weer) in onze winkels te mogen ontvangen. Natuurlijk staat veiligheid voor u en onze medewerkers daarbij voorop. Wij volgen daarom zeer strikt de richtlijnen van de overheid en het RIVM. Houdt u daarom rekening met het volgende:

- Wij ontvangen u zoveel mogelijk op afspraak in onze winkel. Zo zorgen we ervoor dat er niet teveel mensen tegelijk in de winkel zijn.
- Bent u verkouden of heeft u griepklachten, zoals hoesten, niezen, koorts of keelpijn? Kom dan niet naar de winkel en maak telefonisch een nieuwe afspraak. Bel de winkel en kies voor optie 1. Onze medewerkers met deze gezondheidsklachten blijven vanzelfsprekend ook thuis.
- Het inloop service-uur tussen 16:00 en 17:00 uur is weer terug, u kunt zonder afspraak de winkel in lopen.
- Op de winkeldeur staat aangegeven hoeveel personen tegelijk in de wachtruimte mogen zijn. Wij verzoeken u buiten even te wachten als u ziet dat het maximum aantal bereikt is.
- Wij heten u van harte welkom, maar schudden u vanzelfsprekend niet de hand.
- Wij houden ons aan de 1,5 meter afstand.
- In de aanpaskamer dragen wij een mondkapje en handschoenen en we hebben ook een mondkapje voor u klaar liggen, voor uw en onze veiligheid.
- Wij bieden u voorlopig geen koffie of thee aan en u kunt geen gebruik maken van het toilet.
- De apparatuur wordt na iedere klant gedesinfecteerd en we desinfecteren onze handen zeer regelmatig.

Webshop - batterijen of onderhoudsproducten nodig?
Heeft u batterijtjes of onderhoudsproducten voor uw hoortoestellen nodig? Deze kunt u bestellen via de webshop. De producten ontvangt u dan thuis per post.

Heeft u een HoorZekerPakket? Neem dan telefonisch contact op met uw winkel voor een kosteloze aanvulling.
Wij zijn blij u (weer) in onze winkels te mogen ontvangen. Natuurlijk staat veiligheid voor u en onze medewerkers daarbij voorop. Wij volgen daarom zeer strikt de richtlijnen van de overheid en het RIVM. Houdt u daarom rekening met het volgende:

- Wij ontvangen u zoveel mogelijk op afspraak in onze winkel. Zo zorgen we ervoor dat er niet teveel mensen tegelijk in de winkel zijn.
- Bent u verkouden of heeft u griepklachten, zoals hoesten, niezen, koorts of keelpijn? Kom dan niet naar de winkel en maak telefonisch een nieuwe afspraak. Bel de winkel en kies voor optie 1. Onze medewerkers met deze gezondheidsklachten blijven vanzelfsprekend ook thuis.
- Het inloop service-uur tussen 16:00 en 17:00 uur is weer terug, u kunt zonder afspraak de winkel in lopen.
- Op de winkeldeur staat aangegeven hoeveel personen tegelijk in de wachtruimte mogen zijn. Wij verzoeken u buiten even te wachten als u ziet dat het maximum aantal bereikt is.
- Wij heten u van harte welkom, maar schudden u vanzelfsprekend niet de hand.
- Wij houden ons aan de 1,5 meter afstand.
- In de aanpaskamer dragen wij een mondkapje en handschoenen en we hebben ook een mondkapje voor u klaar liggen, voor uw en onze veiligheid.
- Wij bieden u voorlopig geen koffie of thee aan en u kunt geen gebruik maken van het toilet.
- De apparatuur wordt na iedere klant gedesinfecteerd en we desinfecteren onze handen zeer regelmatig.

Webshop - batterijen of onderhoudsproducten nodig?
Heeft u batterijtjes of onderhoudsproducten voor uw hoortoestellen nodig? Deze kunt u bestellen via de webshop. De producten ontvangt u dan thuis per post.

Heeft u een HoorZekerPakket? Neem dan telefonisch contact op met uw winkel voor een kosteloze aanvulling.

Beoordelingen van Schoonenberg Bennekom

Recente reviews

4.1
Beoordeling 4.1
(23 Reviews)
  • Beoordeling 5.0
    Geweldig goed geholpen Aron
  • Beoordeling 5.0
    Geweldig geholpen door Aron.
    Antwoord van Schoonenberg Bennekom
    Bram, fijn om te lezen dat je tevreden bent over de service bij Schoonenberg Bennekom. Dank voor je reactie.
  • Beoordeling 4.0
    Jammer dat ik door twee Heren werd geholpen maar verder was het prima
  • Beoordeling 2.0
    ik heb de nodige (ook negatieve) opmerkingen. Waar kan ik die kwijt?
    Wilt u mij mailen waar ik die kan doorgeven (op welk mailadres).
    Antwoord van Schoonenberg Bennekom
    Wat vervelend dat u nergens uw klacht kwijt kan. Ik heb dit gelijk aan de winkel doorgegeven. Ik heb vernomen dat er al contact is geweest met de winkel waar u alles aan kwijt kon. Fijn dat jullie er samen uit zijn gekomen. Wij zullen u altijd van dienst blijven wanneer u dit nodig heeft. Een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Sandra
  • Beoordeling 2.0
    Altijd zeer tevreden geweest. De laatste keer evaluatie gesprek nieuw gehoorapparaat niet tevreden na handtekening gezet te hebben, geen tijd meer voor vragen en een nieuw slangetje er aan te zetten.Kreeg slangetje mee kon ik thuis wel doen en voor vragen bellen of nieuw afspraak maken. Geen goede service op dat moment. Ook heeft het 2 maanden geduurd voor dat ik het onderhoudspakket in huis had.
    Antwoord van Schoonenberg Bennekom
    Wat vervelend om te vernemen. Na het lezen van uw review ben ik voor u gaan uitzoeken hoe het komt dat u op dat moment niet de juiste service heeft ontvangen. De audicien heeft contact met u opgenomen en vernomen dat het allemaal is uitgelegd. Fijn om te horen dat het is opgelost samen. Ik wens u nog veel hoorplezier. Met vriendelijk groet, Sandra
  • Beoordeling 4.0
    Het hele traject om te komen tot (na ongeveer 5 jaar) nieuwe hoortoestellen werd goed begeleid, maar duurde wel lang. Dat had ik graag van tevoren geweten, bijvoorbeeld dat je eerst oefent met tijdelijke schaaltjes en pas later definitieve schaaltjes krijgt waar de geluidservaring behoorlijk anders is.
    Ook wist ik niet dat je eigen programma's (die je op de App instelt) verdwijnen als er een aanpassing in de winkel wordt gedaan; die karakteristieken van de eigen programma's moet je dus precies noteren.
    Prettig is dat de offerte al die tijd geldig bleef, en dat er een goede begeleiding van de audicien was bij elke volgende stap. Ook werden afspraken altijd nagekomen, en begonnen de afspraken bijna steeds op tijd.
  • Beoordeling 4.0
    Goede klantenservice, voldoende tijd om afwegingen te maken
  • Beoordeling 5.0
    goede service
  • Beoordeling 4.0
    1 gehoorapp. was verzonden voor reparatie. Helaas was het na 3 maanden nog steeds niet terug en zoek geraakt!
    Kreeg in die periode een leenapparaatje.
    Daar het zoek bleef heeft Schoonenberg mij voor beide oren een nieuw gehoorapp.gegeven.
    Uiteraard was ik in het begin heel ontevreden ivm het zoekraken maar Schoonenberg is me heel goed tegemoet gekomen. Zal zeker Schoonenberg bij anderen aanbevelen.
    (Misschien een "reparatie" mogelijk in Nederland ipv Polen? Minder kans op kwijtraken!!)
  • Beoordeling 5.0
    Prima vakkundige medewerkers die ook nog vriendelijk zijn
  • Beoordeling 5.0
    Ruime aandacht en gemoedelijk
  • Beoordeling 4.0
    Moeder is tevreden over haar nieuw hoorapparaten. Goede service en begeleiding!
  • Beoordeling 4.0
    Klantenservice prima; veel geduld.
  • Beoordeling 4.0
    Sympathieke en persoonlijke behandeling
  • Beoordeling 4.0
    Behulpzaam, vriendelijk
  • Beoordeling 5.0
    Goede ontvangst en een voorbeeldige service
  • Beoordeling 5.0
    Geweldige klantenservice en de medewerkers beschikken over erg veel kennis.
  • Beoordeling 4.0
    Ik kan alleen maar spreken over het filiaal in Bennekom. De service en de klantvriendelijkheid is wel goed. Echter een nadeel is dat je voor een vraag alleen maar na 16.00 uur terecht kan tenzij je lang wil wachten. Ik heb nu een nieuwe bril en nu zit mijn gehoorapparaat niet goed en dat wil ik veranderen. Dan moet ik eerst een afspraak maken etc etc. Gemakkelijker zou zijn om even binnen te wippen om het euvel te verhelpen.
  • Beoordeling 5.0
    super goed geholpen
  • Beoordeling 4.0
    Goede service en denkt mee
1 review - 3 van de 20 meest recente

Winkels vlakbij Schoonenberg