I.v.m. landelijke trainingsdagen sluiten onze winkels op donderdag 8 april, woensdag 14 april en dinsdag 20 april 2021 om 15.30 uur. In verband met de RIVM richtlijnen verzoeken wij u de winkel te betreden op het afgesproken tijdstip.
I.v.m. landelijke trainingsdagen sluiten onze winkels op donderdag 8 april, woensdag 14 april en dinsdag 20 april 2021 om 15.30 uur. In verband met de RIVM richtlijnen verzoeken wij u de winkel te betreden op het afgesproken tijdstip.
Wij zijn blij u in onze winkels te mogen blijven ontvangen. Natuurlijk staat veiligheid voor u en onze medewerkers daarbij voorop. Wij volgen daarom zeer strikt de richtlijnen van de overheid en het RIVM. Lees onze richtlijnen ook >
Houdt u daarom rekening met het volgende:
- Wij ontvangen u zoveel mogelijk op afspraak in onze winkel. Zo zorgen we ervoor dat er niet teveel mensen tegelijk in de winkel zijn. - Bent u verkouden of heeft u griepklachten, zoals hoesten, niezen, koorts of keelpijn? Kom dan niet naar de winkel en maak telefonisch een nieuwe afspraak. Bel de winkel en kies voor optie 1. Onze medewerkers met deze gezondheidsklachten blijven vanzelfsprekend ook thuis. - Het inloop service-uur tussen 16:00 en 17:00 uur is alléén op afspraak. - Op de winkeldeur staat aangegeven hoeveel personen tegelijk in de wachtruimte mogen zijn. Wij verzoeken u buiten even te wachten als u ziet dat het maximum aantal bereikt is. - Wij heten u van harte welkom, maar schudden u vanzelfsprekend niet de hand. - Wij houden ons aan de 1,5 meter afstand. - In de aanpaskamer dragen wij een mondkapje en handschoenen en we hebben ook een mondkapje voor u klaar liggen, voor uw en onze veiligheid. - Wij bieden u voorlopig geen koffie of thee aan en u kunt geen gebruik maken van het toilet. - De apparatuur wordt na iedere klant gedesinfecteerd en we desinfecteren onze handen zeer regelmatig.
Webshop - batterijen of onderhoudsproducten nodig? Heeft u batterijtjes of onderhoudsproducten voor uw hoortoestellen nodig? Deze kunt u bestellen via de webshop. De producten ontvangt u dan thuis per post.
Heeft u een HoorZekerPakket? Neem dan telefonisch contact op met uw winkel voor een kosteloze aanvulling.
Wij zijn blij u in onze winkels te mogen blijven ontvangen. Natuurlijk staat veiligheid voor u en onze medewerkers daarbij voorop. Wij volgen daarom zeer strikt de richtlijnen van de overheid en het RIVM. Lees onze richtlijnen ook >
Houdt u daarom rekening met het volgende:
- Wij ontvangen u zoveel mogelijk op afspraak in onze winkel. Zo zorgen we ervoor dat er niet teveel mensen tegelijk in de winkel zijn. - Bent u verkouden of heeft u griepklachten, zoals hoesten, niezen, koorts of keelpijn? Kom dan niet naar de winkel en maak telefonisch een nieuwe afspraak. Bel de winkel en kies voor optie 1. Onze medewerkers met deze gezondheidsklachten blijven vanzelfsprekend ook thuis. - Het inloop service-uur tussen 16:00 en 17:00 uur is alléén op afspraak. - Op de winkeldeur staat aangegeven hoeveel personen tegelijk in de wachtruimte mogen zijn. Wij verzoeken u buiten even te wachten als u ziet dat het maximum aantal bereikt is. - Wij heten u van harte welkom, maar schudden u vanzelfsprekend niet de hand. - Wij houden ons aan de 1,5 meter afstand. - In de aanpaskamer dragen wij een mondkapje en handschoenen en we hebben ook een mondkapje voor u klaar liggen, voor uw en onze veiligheid. - Wij bieden u voorlopig geen koffie of thee aan en u kunt geen gebruik maken van het toilet. - De apparatuur wordt na iedere klant gedesinfecteerd en we desinfecteren onze handen zeer regelmatig.
Webshop - batterijen of onderhoudsproducten nodig? Heeft u batterijtjes of onderhoudsproducten voor uw hoortoestellen nodig? Deze kunt u bestellen via de webshop. De producten ontvangt u dan thuis per post.
Heeft u een HoorZekerPakket? Neem dan telefonisch contact op met uw winkel voor een kosteloze aanvulling.
Onze acties
Vrijdag 19 maart Gratis Hoortestdag
Tijdens de gratis Hoortestdagen kunt u de gehele dag langskomen om gratis en vrijblijvend uw gehoor te laten testen. Dat duurt maar 15 minuten. En weet u wat zo fijn is? U hoort meteen hoe uw gehoor ervoor staat. U krijgt direct de uitslag mee. Maak eerst een afspraak
Hoort u goed, maar verstaat u slecht? Dan zou de Axon luisterhulp wel eens uitkomst kunnen bieden. Dit apparaatje ondersteunt uw gehoor bij licht gehoorverlies en alleen wanneer het nodig is. Kom langs op onze Open Dag, dan kijken we aan de hand van een hoortest of de Axon bij u past. En bent u niet tevreden, krijgt u uw geld gewoon terug.
goede service en vriendelijk deskundig medewerkers
Antwoord van SchoonenbergAmsterdam
Schoonenberg Amsterdam" />
2 februari 2021
Bedankt voor het achterlaten van deze fantastische beoordeling. We hopen u snel weer te zien!
Lennart Bouman
Beoordeling 4.0
21 december 2020
attente bediening, maar er moet nog wel wat gebeuren dat mijn oordeel mede zal bepalen
Antwoord van SchoonenbergAmsterdam
Schoonenberg Amsterdam" />
22 december 2020
Wij waarderen uw review, bedankt!
John,C,J
Beoordeling 4.0
24 augustus 2020
goeie service
Antwoord van SchoonenbergAmsterdam
Schoonenberg Amsterdam" />
10 september 2020
Wij waarderen uw review, bedankt!
Elise, S
Beoordeling 4.0
29 juni 2020
Ondanks afname gehoor in korte tijd, toch voor een oplossing gezorgd.
L. Hofman
Beoordeling 5.0
13 juni 2020
Precies de service waar ik op hoopte.
Caspar Rienstra
Beoordeling 4.0
31 december 2019
Ik ben redelijk tot goed geholpen. Jammer dat door omstandigheden er steeds wisselende audiciens aanwezig zijn. In één geval werd ik door iemand geholpen wiens klantvriendelijkheid ronduit slecht en onbeschoft was. Maar ik laat de goeden niet onder de kwade lijden.
Berkir kaya
Beoordeling 1.0
13 december 2019
De Linker gehoorapparaat werk niet, en de Slang van de gehoorapparaat is geel geworden
Riet
Beoordeling 5.0
21 november 2019
Geweldige en prettige klantenservice
Pim M.
Beoordeling 3.0
3 november 2019
Hierbij een uitvoerig beoordeling van uw service na 3 jaar gebruik van hoortoestellen. Ik kreeg de toestellen in 2016 met een hoorzekerheidsplan nav mijn diagnose tinnitus, samen met een auditieve beperking in met name het register voor spraak en omgevingsgeluid. ik werk in het onderwijs en heb me via reintegratie kunnen aanpassen, ook dankzij de hoortoestellen. Het was een moxy1 met een seperate afstandsbediening, een kwetsbare combinatie. Het verlies of niet voorhanden hebben van de afstbed levert direct een onbruikbaar apparaat op. Immers de programma's kunnen niet gebruikt worden en harder of zachter gaat ook niet. In de setting van het onderwijs is dit zeer invasief en het heeft me regelmatig beperkt. De service van Schoonenberg vond ik regelmatig ver onder de maat. Zaken waren gesloten (Hoge weg een paar weken, ik kon nooit terecht in het weekend bij alle vestigingen) Ik kreeg de indruk dat auditieve beperking onder werkenden een kleine doelgroep was. Verder kon een afstandsbediening 2x niet uit voorraad geleverd worden en het duurde soms 2 weken (intussen kon ik het het gehoorapparaat feitelijk niet gebruiken) Een gehoorapparaat dat aangewezen is op een afstandsbediening is feitelijk een onding. Ik vergelijk het met een tv toestel dat alleen werkt op een afstandsbediening..je hebt er dan soms ook niks aan! Na verlies van een linkeroortje tijdens een concert,kon ik langs gaan bij de vestiging Hoge weg, ook dan blijkt de service van Schoonenberg niet toegesneden op de praktijk van mijn beroep. Ik kon geen vervangend hoortoestel meekrijgen en de bestelling en verwerking van de verzekeringskwestie zou volgens de procedure weer weken gaan duren. Daarnaast bleek de audicien op de Hoge weg ziek geworden. Ik wilde tenslotte een groot compiiment geven aan de stagiair Jasper die zich bijzonder heeft ingespannen om de procedure te versnellen. Hij is hiervoor ook op zaterdag open gegaan, waar ik van harte achtersta. (-: Ik heb intussen een nieuw toestel, bestuurd door een app. Superfijn natuurlijk. De variatie in tinnitusprogramma's zou ik graag nog wat uitgebreid krijgen. Jasper ging het navragen. Kortom Schoonenberg graag werk maken van de serviceverbetering, productverbetering en voorlichting. Ik heb alle begrip voor overmachtssituaties ivm onderbezetting, maar dit moet de grootste prioriteit hebben voor het behouden van de klant.
H.G de Cocq
Beoordeling 5.0
28 oktober 2019
goede service en uit leg van de hoortoestellen
Cor B.
Beoordeling 5.0
30 juli 2019
Zeer deskundige advisering, zeker vergeleken met andere geraadpleegde audiciens.
Jan J
Beoordeling 5.0
10 februari 2019
Goede service
Jan J
Beoordeling 5.0
7 februari 2019
Kinderziekten van de apparatuur worden snel en effectief aangepakt, de omgang is heel gemoedelijk