Kaart van Hogeweg 11 in Amsterdam
Afspraak maken
WeekdagUren
MaandagGesloten
Dinsdag09:00 - 17:30
Woensdag09:00 - 17:30
Donderdag09:00 - 17:30
Vrijdag09:00 - 17:30
ZaterdagGesloten
ZondagGesloten
In verband met de RIVM richtlijnen verzoeken wij u de winkel te betreden op het afgesproken tijdstip.

Adres

Hogeweg 11
1098BV Amsterdam
NL
Tel:
020 665 6951020 665 6951
Fax:
020 463 4810020 463 4810
Alternatief:
0900 60070080900 6007008

Reguliere openingstijden

WeekdagUren
MaandagGesloten
Dinsdag09:00 - 17:30
Woensdag09:00 - 17:30
Donderdag09:00 - 17:30
Vrijdag09:00 - 17:30
ZaterdagGesloten
ZondagGesloten
In verband met de RIVM richtlijnen verzoeken wij u de winkel te betreden op het afgesproken tijdstip.

Over

Wij zijn blij u in onze winkels te mogen blijven ontvangen. Natuurlijk staat veiligheid voor u en onze medewerkers daarbij voorop. Wij volgen daarom zeer strikt de richtlijnen van de overheid en het RIVM. Lees onze richtlijnen ook >

Houdt u daarom rekening met het volgende:

bent van harte welkom in een van onze winkels. Natuurlijk staat veiligheid voor u en onze medewerkers daarbij voorop. Wij volgen daarom zeer strikt de richtlijnen van de Rijksoverheid en het RIVM. Houdt u daarom rekening met het volgende:

- Kom niet veel te vroeg voor uw afspraak naar de winkel en let op het maximaal aantal personen dat in de winkel aanwezig mag zijn om 1,5 meter afstand te kunnen garanderen. U vindt het maximaal aantal personen per winkel op de poster op de deur. Wij verzoeken u even buiten te wachten als u ziet dat het maximumaantal personen in de winkel bereikt is.
- In de winkel dragen wij en onze klanten een mondneusmasker.
- We verzoeken u bij binnenkomst uw handen te desinfecteren. Wij wassen of desinfecteren onze handen zeer regelmatig, in ieder geval voor en na elke klant.
- We houden zoveel mogelijk 1,5 meter afstand.
- Alle instrumenten worden na ieder gebruik schoongemaakt met minimaal 70% alcohol. Alle oppervlakken die in contact zijn gekomen met klanten (bijvoorbeeld stoelen, leuningen, deurklinken en tafels in de wachtruimte) worden zeer regelmatig schoongemaakt met water en allesreiniger.
- We laten geen begeleiders toe in de aanpaskamer, met uitzondering van 1 begeleider voor die cliënten waarbij dit noodzakelijk is, bijvoorbeeld bij kinderen.
- Indien wij door de handelingen aan het oor geen 1,5 meter afstand kunnen houden, dan registreren wij u in ons klantensysteem. Dit geldt ook voor de eventuele begeleider in de aanpaskamer.
- We bieden u tijdelijk geen koffie of thee aan en u kunt geen gebruik maken van het toilet.
- Heeft u coronagerelateerde klachten, zoals neusverkoudheid, niezen, keelpijn, lichte hoest, plotseling verlies van reuk of smaak, verhoging, koorts en/of benauwdheid? Kom dan niet naar de winkel en maak telefonisch een nieuwe afspraak. Bel de winkel en kies voor optie 1. Onze medewerkers met gezondheidsklachten blijven vanzelfsprekend ook thuis.

Webshop - batterijen of onderhoudsproducten nodig?
Heeft u batterijtjes of onderhoudsproducten voor uw hoortoestellen nodig?
Deze kunt u bestellen via de webshop. De producten ontvangt u dan thuis per post.

Heeft u een HoorZekerPakket? Neem dan telefonisch contact op met uw winkel voor een kosteloze aanvulling.
Wij zijn blij u in onze winkels te mogen blijven ontvangen. Natuurlijk staat veiligheid voor u en onze medewerkers daarbij voorop. Wij volgen daarom zeer strikt de richtlijnen van de overheid en het RIVM. Lees onze richtlijnen ook >

Houdt u daarom rekening met het volgende:

bent van harte welkom in een van onze winkels. Natuurlijk staat veiligheid voor u en onze medewerkers daarbij voorop. Wij volgen daarom zeer strikt de richtlijnen van de Rijksoverheid en het RIVM. Houdt u daarom rekening met het volgende:

- Kom niet veel te vroeg voor uw afspraak naar de winkel en let op het maximaal aantal personen dat in de winkel aanwezig mag zijn om 1,5 meter afstand te kunnen garanderen. U vindt het maximaal aantal personen per winkel op de poster op de deur. Wij verzoeken u even buiten te wachten als u ziet dat het maximumaantal personen in de winkel bereikt is.
- In de winkel dragen wij en onze klanten een mondneusmasker.
- We verzoeken u bij binnenkomst uw handen te desinfecteren. Wij wassen of desinfecteren onze handen zeer regelmatig, in ieder geval voor en na elke klant.
- We houden zoveel mogelijk 1,5 meter afstand.
- Alle instrumenten worden na ieder gebruik schoongemaakt met minimaal 70% alcohol. Alle oppervlakken die in contact zijn gekomen met klanten (bijvoorbeeld stoelen, leuningen, deurklinken en tafels in de wachtruimte) worden zeer regelmatig schoongemaakt met water en allesreiniger.
- We laten geen begeleiders toe in de aanpaskamer, met uitzondering van 1 begeleider voor die cliënten waarbij dit noodzakelijk is, bijvoorbeeld bij kinderen.
- Indien wij door de handelingen aan het oor geen 1,5 meter afstand kunnen houden, dan registreren wij u in ons klantensysteem. Dit geldt ook voor de eventuele begeleider in de aanpaskamer.
- We bieden u tijdelijk geen koffie of thee aan en u kunt geen gebruik maken van het toilet.
- Heeft u coronagerelateerde klachten, zoals neusverkoudheid, niezen, keelpijn, lichte hoest, plotseling verlies van reuk of smaak, verhoging, koorts en/of benauwdheid? Kom dan niet naar de winkel en maak telefonisch een nieuwe afspraak. Bel de winkel en kies voor optie 1. Onze medewerkers met gezondheidsklachten blijven vanzelfsprekend ook thuis.

Webshop - batterijen of onderhoudsproducten nodig?
Heeft u batterijtjes of onderhoudsproducten voor uw hoortoestellen nodig?
Deze kunt u bestellen via de webshop. De producten ontvangt u dan thuis per post.

Heeft u een HoorZekerPakket? Neem dan telefonisch contact op met uw winkel voor een kosteloze aanvulling.

Beoordelingen van Schoonenberg Amsterdam

Recente reviews

4.2
Beoordeling 4.2
(18 Reviews)
  • Beoordeling 5.0
    Netjes en correct geholpen en samen tot een oplossing gekomen en uiteindelijk een besluit genomen het te kopen.
    Antwoord van Schoonenberg Amsterdam
    Wij waarderen uw review, bedankt!
  • Beoordeling 5.0
    Geweldige klantbehandelong
    Antwoord van Schoonenberg Amsterdam
    Fijn dat u zo tevreden bent over Schoonenberg. Bedankt voor de review!
  • Beoordeling 5.0
    goede service en vriendelijk deskundig medewerkers
    Antwoord van Schoonenberg Amsterdam
    Bedankt voor het achterlaten van deze fantastische beoordeling. We hopen u snel weer te zien!
  • Beoordeling 4.0
    attente bediening, maar er moet nog wel wat gebeuren dat mijn oordeel mede zal bepalen
    Antwoord van Schoonenberg Amsterdam
    Wij waarderen uw review, bedankt!
  • Beoordeling 4.0
    goeie service
    Antwoord van Schoonenberg Amsterdam
    Wij waarderen uw review, bedankt!
  • Beoordeling 4.0
    Ondanks afname gehoor in korte tijd, toch voor een oplossing gezorgd.
  • Beoordeling 5.0
    Precies de service waar ik op hoopte.
  • Beoordeling 4.0
    Ik ben redelijk tot goed geholpen. Jammer dat door omstandigheden er steeds wisselende audiciens aanwezig zijn. In één geval werd ik door iemand geholpen wiens klantvriendelijkheid ronduit slecht en onbeschoft was. Maar ik laat de goeden niet onder de kwade lijden.
  • Beoordeling 1.0
    De Linker gehoorapparaat werk niet, en de
    Slang van de gehoorapparaat is geel geworden
  • Beoordeling 5.0
    Geweldige en prettige klantenservice
  • Beoordeling 3.0
    Hierbij een uitvoerig beoordeling van uw service na 3 jaar gebruik van hoortoestellen. Ik kreeg de toestellen in 2016 met een hoorzekerheidsplan nav mijn diagnose tinnitus, samen met een auditieve beperking in met name het register voor spraak en omgevingsgeluid. ik werk in het onderwijs en heb me via reintegratie kunnen aanpassen, ook dankzij de hoortoestellen. Het was een moxy1 met een seperate afstandsbediening, een kwetsbare combinatie. Het verlies of niet voorhanden hebben van de afstbed levert direct een onbruikbaar apparaat op. Immers de programma's kunnen niet gebruikt worden en harder of zachter gaat ook niet. In de setting van het onderwijs is dit zeer invasief en het heeft me regelmatig beperkt. De service van Schoonenberg vond ik regelmatig ver onder de maat. Zaken waren gesloten (Hoge weg een paar weken, ik kon nooit terecht in het weekend bij alle vestigingen) Ik kreeg de indruk dat auditieve beperking onder werkenden een kleine doelgroep was. Verder kon een afstandsbediening 2x niet uit voorraad geleverd worden en het duurde soms 2 weken (intussen kon ik het het gehoorapparaat feitelijk niet gebruiken) Een gehoorapparaat dat aangewezen is op een afstandsbediening is feitelijk een onding. Ik vergelijk het met een tv toestel dat alleen werkt op een afstandsbediening..je hebt er dan soms ook niks aan!
    Na verlies van een linkeroortje tijdens een concert,kon ik langs gaan bij de vestiging Hoge weg, ook dan blijkt de service van Schoonenberg niet toegesneden op de praktijk van mijn beroep. Ik kon geen vervangend hoortoestel meekrijgen en de bestelling en verwerking van de verzekeringskwestie zou volgens de procedure weer weken gaan duren. Daarnaast bleek de audicien op de Hoge weg ziek geworden. Ik wilde tenslotte een groot compiiment geven aan de stagiair Jasper die zich bijzonder heeft ingespannen om de procedure te versnellen. Hij is hiervoor ook op zaterdag open gegaan, waar ik van harte achtersta. (-:
    Ik heb intussen een nieuw toestel, bestuurd door een app. Superfijn natuurlijk. De variatie in tinnitusprogramma's zou ik graag nog wat uitgebreid krijgen. Jasper ging het navragen. Kortom Schoonenberg graag werk maken van de serviceverbetering, productverbetering en voorlichting.
    Ik heb alle begrip voor overmachtssituaties ivm onderbezetting, maar dit moet de grootste prioriteit hebben voor het behouden van de klant.
  • Beoordeling 5.0
    goede service en uit leg van de hoortoestellen
  • Beoordeling 5.0
    Zeer deskundige advisering, zeker vergeleken met andere geraadpleegde audiciens.
  • Beoordeling 5.0
    Goede service
  • Beoordeling 5.0
    Kinderziekten van de apparatuur worden snel en effectief aangepakt, de omgang is heel gemoedelijk
  • Beoordeling 3.0
    Ik zou nog door u teruggebeld worden
  • Beoordeling 5.0
    Goede service en deskundig personnel
  • Beoordeling 3.0
    Ik werd gebeld en zou terugbellen
    Nooit gebeurd
1 review - 3 van de 18 meest recente

Winkels vlakbij Schoonenberg