Kaart van Leusderweg 109 in Amersfoort
Afspraak maken
WeekdagUren
Maandag09:00 - 17:30
Dinsdag09:00 - 17:30
Woensdag09:00 - 17:30
Donderdag09:00 - 17:30
Vrijdag09:00 - 17:30
ZaterdagGesloten
ZondagGesloten
In verband met de RIVM richtlijnen verzoeken wij u de winkel te betreden op het afgesproken tijdstip.
24.12.09:00 - 16:00
25.12.Gesloten
31.12.09:00 - 16:00

Adres

Leusderweg 109
3818AB Amersfoort
NL
Tel:
033 461 7733033 461 7733
Fax:
033 461 5836033 461 5836
Alternatief:
0900 60070080900 6007008

Openingstijden

WeekdagUren
Maandag09:00 - 17:30
Dinsdag09:00 - 17:30
Woensdag09:00 - 17:30
Donderdag09:00 - 17:30
Vrijdag09:00 - 17:30
ZaterdagGesloten
ZondagGesloten
In verband met de RIVM richtlijnen verzoeken wij u de winkel te betreden op het afgesproken tijdstip.
24.12.09:00 - 16:00
25.12.Gesloten
31.12.09:00 - 16:00

Over

Wij zijn blij u (weer) in onze winkels te mogen ontvangen. Natuurlijk staat veiligheid voor u en onze medewerkers daarbij voorop. Wij volgen daarom zeer strikt de richtlijnen van de overheid en het RIVM. Houdt u daarom rekening met het volgende:

- Wij ontvangen u zoveel mogelijk op afspraak in onze winkel. Zo zorgen we ervoor dat er niet teveel mensen tegelijk in de winkel zijn.
- Bent u verkouden of heeft u griepklachten, zoals hoesten, niezen, koorts of keelpijn? Kom dan niet naar de winkel en maak telefonisch een nieuwe afspraak. Bel de winkel en kies voor optie 1. Onze medewerkers met deze gezondheidsklachten blijven vanzelfsprekend ook thuis.
- Het inloop service-uur tussen 16:00 en 17:00 uur is weer terug, u kunt zonder afspraak de winkel in lopen.
- Op de winkeldeur staat aangegeven hoeveel personen tegelijk in de wachtruimte mogen zijn. Wij verzoeken u buiten even te wachten als u ziet dat het maximum aantal bereikt is.
- Wij heten u van harte welkom, maar schudden u vanzelfsprekend niet de hand.
- Wij houden ons aan de 1,5 meter afstand.
- In de aanpaskamer dragen wij een mondkapje en handschoenen en we hebben ook een mondkapje voor u klaar liggen, voor uw en onze veiligheid.
- Wij bieden u voorlopig geen koffie of thee aan en u kunt geen gebruik maken van het toilet.
- De apparatuur wordt na iedere klant gedesinfecteerd en we desinfecteren onze handen zeer regelmatig.

Webshop - batterijen of onderhoudsproducten nodig?
Heeft u batterijtjes of onderhoudsproducten voor uw hoortoestellen nodig? Deze kunt u bestellen via de webshop. De producten ontvangt u dan thuis per post.

Heeft u een HoorZekerPakket? Neem dan telefonisch contact op met uw winkel voor een kosteloze aanvulling.
Wij zijn blij u (weer) in onze winkels te mogen ontvangen. Natuurlijk staat veiligheid voor u en onze medewerkers daarbij voorop. Wij volgen daarom zeer strikt de richtlijnen van de overheid en het RIVM. Houdt u daarom rekening met het volgende:

- Wij ontvangen u zoveel mogelijk op afspraak in onze winkel. Zo zorgen we ervoor dat er niet teveel mensen tegelijk in de winkel zijn.
- Bent u verkouden of heeft u griepklachten, zoals hoesten, niezen, koorts of keelpijn? Kom dan niet naar de winkel en maak telefonisch een nieuwe afspraak. Bel de winkel en kies voor optie 1. Onze medewerkers met deze gezondheidsklachten blijven vanzelfsprekend ook thuis.
- Het inloop service-uur tussen 16:00 en 17:00 uur is weer terug, u kunt zonder afspraak de winkel in lopen.
- Op de winkeldeur staat aangegeven hoeveel personen tegelijk in de wachtruimte mogen zijn. Wij verzoeken u buiten even te wachten als u ziet dat het maximum aantal bereikt is.
- Wij heten u van harte welkom, maar schudden u vanzelfsprekend niet de hand.
- Wij houden ons aan de 1,5 meter afstand.
- In de aanpaskamer dragen wij een mondkapje en handschoenen en we hebben ook een mondkapje voor u klaar liggen, voor uw en onze veiligheid.
- Wij bieden u voorlopig geen koffie of thee aan en u kunt geen gebruik maken van het toilet.
- De apparatuur wordt na iedere klant gedesinfecteerd en we desinfecteren onze handen zeer regelmatig.

Webshop - batterijen of onderhoudsproducten nodig?
Heeft u batterijtjes of onderhoudsproducten voor uw hoortoestellen nodig? Deze kunt u bestellen via de webshop. De producten ontvangt u dan thuis per post.

Heeft u een HoorZekerPakket? Neem dan telefonisch contact op met uw winkel voor een kosteloze aanvulling.
Onze acties
Dinsdag 05 januari Gratis Hoortestdag
Dinsdag 05 januari Gratis Hoortestdag
Tijdens de gratis Hoortestdagen kunt u de gehele dag langskomen om gratis en vrijblijvend uw gehoor te laten testen. Dat duurt maar 15 minuten. En weet u wat zo fijn is? U hoort meteen hoe uw gehoor ervoor staat. U krijgt direct de uitslag mee.
Donderdag 14 januari Gratis Hoortestdag
Donderdag 14 januari Gratis Hoortestdag
Tijdens de gratis Hoortestdagen kunt u de gehele dag langskomen om gratis en vrijblijvend uw gehoor te laten testen. Dat duurt maar 15 minuten. En weet u wat zo fijn is? U hoort meteen hoe uw gehoor ervoor staat. U krijgt direct de uitslag mee.

Beoordelingen van Schoonenberg Expertise Centrum Horen Amersfoort

Recente reviews

4.3
Beoordeling 4.3
(45 Reviews)
  • Beoordeling 4.0
    Vriendelijke, geduldige mensen.
    Antwoord van Schoonenberg Expertise Centrum Horen Amersfoort
    Wij waarderen uw review, bedankt!
  • Beoordeling 5.0
    klantenservice: 10
    documentatie: pet (slaat niet op mijn nieuwe hoorapparaat)
    Antwoord van Schoonenberg Expertise Centrum Horen Amersfoort
    Wij waarderen uw review, bedankt!
  • Beoordeling 5.0
    Zeer goede en deskundige hulp. Informatie werd in kleine hoeveelheden tegelijk en met goede uitleg verstrekt.
    Antwoord van Schoonenberg Expertise Centrum Horen Amersfoort
    Bedankt voor de review! Fijn dat u zo tevreden bent over Schoonenberg.
  • Beoordeling 5.0
    ik zeer goed en vriendelijk geholpen ze zijn deskundig en alles is goed geregeld ik raad schoonenberg iedereen aan
    Antwoord van Schoonenberg Expertise Centrum Horen Amersfoort
    Wij waarderen uw review, bedankt!
  • Beoordeling 5.0
    Goede diensten
  • Beoordeling 5.0
    Goede service
    Antwoord van Schoonenberg Expertise Centrum Horen Amersfoort
    Dank voor uw positieve review. Wij waarderen dat zeer.
  • Beoordeling 5.0
    Geachte mevrouw/mijnheer,
    Met genoegen geef ik U mijn mening en ervaring over de behandeling bij de aanschaf van nieuwe gehoor apparatenUw audicien de heer Norbert Kelder heeft mij op zeer professionele mannier geholpen om de juiste apparaten te kiezen en heeft deze apparaten zodanig ingesteld dat ik geheel tevreden ben met het resultaat.
    De voorganger van de heer Kelder heeft mij vorig jaar uitvoerig geïnformeerd over de mogelijkheden van verschillende type apparaten en mij a.h.w. een"college" gegeven over de technische in en outs ,ik was dus goed voorbereid! Maar de heer Kelder heeft mij zeer geholpen bij de uiteindelijke keuze zonder die bla bla welke tegenwoordig gebruikelijk is bij de aankoop. Chappeau! Ik ben ook zeer tevreden met de instelling welke hij kon bereiken. uw klanten service , Uitmuntend!
    Antwoord van Schoonenberg Expertise Centrum Horen Amersfoort
    Wat geweldig mooi om te lezen hoe u onze service heeft ervaren. Zeer veel dank voor deze uitgebreide reactie, die wij ook door zullen geven aan de audicien. Nogmaals bedankt!
  • Beoordeling 3.0
    In de winkel ben ik uitstekend geholpen. Mijn grootste probleem is de spam per e-mail (onzinnige info)en dat het onmogelijk is je hiervoor af te melden. Heb diverse e-mails gestuurd. Een ander probleem is de afhandeling van de betaling. Allereerst ontvang ik een herinnering terwijl ik de oorspronkelijke factuur nooit ontvangen heb. Na deze te hebben betaald ontvang ik weer een aanmaning!! Dus zorg aub dat de administratie op orde is.
  • Beoordeling 4.0
    Vriendelijk en behulpzaam
  • Beoordeling 5.0
    Ik ben geweldig geholpen, zelfs toen ik een uur te laat kwam op de afspraak.Hierdoor kan ik weer goed horen met mijn nieuwe hoortoestellen.
  • Beoordeling 4.0
    Bij aanschaf van nieuw gehoorapparaat goed geholpen.
    Ik ben alleen niet weg van het tijdstip van het service uur. Dat zou wat vroeger kunnen
  • Beoordeling 4.0
    Goede spullen en adviezen. Vriendelijk, geduldig.
  • Beoordeling 5.0
    goed geholpen met eindcheck
  • Beoordeling 5.0
    Overgegaan van ( door Ohra vergoede ) hoorapparaten naar meer geavanceerder en modernere apparaten. Een wereld van verschil!
  • Beoordeling 2.0
    Weinig tot geen voorlichting over onderhoud en hygiëne, vluchtige afhandeling bij overdracht hoortoestellen.
  • Beoordeling 4.0
    Mogelijkheid gegeven diverse systemen uit te proberen
  • Beoordeling 4.0
    Zeer goed geholpen
  • Beoordeling 4.0
    Meedenken met klant en soepele procedures.
  • Beoordeling 5.0
    Deskundige adviseurs
  • Beoordeling 4.0
    Ik vind dat ik zeer goed ben geholpen door een van uw medewerkster in het filiaal op de Leusderweg Amersfoort
1 review - 3 van de 20 meest recente

Winkels vlakbij Schoonenberg