Wij zijn blij u in onze winkels te mogen blijven ontvangen. Natuurlijk staat veiligheid voor u en onze medewerkers daarbij voorop. Wij volgen daarom zeer strikt de richtlijnen van de overheid en het RIVM. Lees onze richtlijnen ook >
Houdt u daarom rekening met het volgende:
- Wij ontvangen u zoveel mogelijk op afspraak in onze winkel. Zo zorgen we ervoor dat er niet teveel mensen tegelijk in de winkel zijn. - Bent u verkouden of heeft u griepklachten, zoals hoesten, niezen, koorts of keelpijn? Kom dan niet naar de winkel en maak telefonisch een nieuwe afspraak. Bel de winkel en kies voor optie 1. Onze medewerkers met deze gezondheidsklachten blijven vanzelfsprekend ook thuis. - Het inloop service-uur tussen 16:00 en 17:00 uur is alléén op afspraak. - Op de winkeldeur staat aangegeven hoeveel personen tegelijk in de wachtruimte mogen zijn. Wij verzoeken u buiten even te wachten als u ziet dat het maximum aantal bereikt is. - Wij heten u van harte welkom, maar schudden u vanzelfsprekend niet de hand. - Wij houden ons aan de 1,5 meter afstand. - In de aanpaskamer dragen wij een mondkapje en handschoenen en we hebben ook een mondkapje voor u klaar liggen, voor uw en onze veiligheid. - Wij bieden u voorlopig geen koffie of thee aan en u kunt geen gebruik maken van het toilet. - De apparatuur wordt na iedere klant gedesinfecteerd en we desinfecteren onze handen zeer regelmatig.
Webshop - batterijen of onderhoudsproducten nodig? Heeft u batterijtjes of onderhoudsproducten voor uw hoortoestellen nodig? Deze kunt u bestellen via de webshop. De producten ontvangt u dan thuis per post.
Heeft u een HoorZekerPakket? Neem dan telefonisch contact op met uw winkel voor een kosteloze aanvulling.
Wij zijn blij u in onze winkels te mogen blijven ontvangen. Natuurlijk staat veiligheid voor u en onze medewerkers daarbij voorop. Wij volgen daarom zeer strikt de richtlijnen van de overheid en het RIVM. Lees onze richtlijnen ook >
Houdt u daarom rekening met het volgende:
- Wij ontvangen u zoveel mogelijk op afspraak in onze winkel. Zo zorgen we ervoor dat er niet teveel mensen tegelijk in de winkel zijn. - Bent u verkouden of heeft u griepklachten, zoals hoesten, niezen, koorts of keelpijn? Kom dan niet naar de winkel en maak telefonisch een nieuwe afspraak. Bel de winkel en kies voor optie 1. Onze medewerkers met deze gezondheidsklachten blijven vanzelfsprekend ook thuis. - Het inloop service-uur tussen 16:00 en 17:00 uur is alléén op afspraak. - Op de winkeldeur staat aangegeven hoeveel personen tegelijk in de wachtruimte mogen zijn. Wij verzoeken u buiten even te wachten als u ziet dat het maximum aantal bereikt is. - Wij heten u van harte welkom, maar schudden u vanzelfsprekend niet de hand. - Wij houden ons aan de 1,5 meter afstand. - In de aanpaskamer dragen wij een mondkapje en handschoenen en we hebben ook een mondkapje voor u klaar liggen, voor uw en onze veiligheid. - Wij bieden u voorlopig geen koffie of thee aan en u kunt geen gebruik maken van het toilet. - De apparatuur wordt na iedere klant gedesinfecteerd en we desinfecteren onze handen zeer regelmatig.
Webshop - batterijen of onderhoudsproducten nodig? Heeft u batterijtjes of onderhoudsproducten voor uw hoortoestellen nodig? Deze kunt u bestellen via de webshop. De producten ontvangt u dan thuis per post.
Heeft u een HoorZekerPakket? Neem dan telefonisch contact op met uw winkel voor een kosteloze aanvulling.
Onze acties
Donderdag 04 februari Gratis Hoortestdag
Tijdens de gratis Hoortestdagen kunt u de gehele dag langskomen om gratis en vrijblijvend uw gehoor te laten testen. Dat duurt maar 15 minuten. En weet u wat zo fijn is? U hoort meteen hoe uw gehoor ervoor staat. U krijgt direct de uitslag mee. Maak eerst een afspraak
Tijdens de gratis Hoortestdagen kunt u de gehele dag langskomen om gratis en vrijblijvend uw gehoor te laten testen. Dat duurt maar 15 minuten. En weet u wat zo fijn is? U hoort meteen hoe uw gehoor ervoor staat. U krijgt direct de uitslag mee. Maak eerst een afspraak
Beoordelingen van Schoonenberg Expertise Centrum HorenAlkmaar
Recente reviews
4.3
Beoordeling 4.3
(54 Reviews)
van Baar
Beoordeling 4.0
11 januari 2021
Goed en professioneel geholpen. Vriendelijke mensen aan de telefoon/balie
Antwoord van Schoonenberg Expertise Centrum HorenAlkmaar
Schoonenberg Expertise Centrum Horen Alkmaar" />
12 januari 2021
Bedankt voor het achterlaten van deze fantastische beoordeling. We hopen u snel weer te zien!
Jan Reuzenaar
Beoordeling 5.0
7 januari 2021
Vriendelijke en professionele klanten service in de winkel. Maar het zou heel erg goed zijn als er een Schoonenberg mannetje beschikbaar zou zijn om eventuele geleverde aanvullende apparaten bij de klant thuis aan te sluiten op telefoon en televisie en werkend te maken.
Antwoord van Schoonenberg Expertise Centrum HorenAlkmaar
Schoonenberg Expertise Centrum Horen Alkmaar" />
8 januari 2021
Wij waarderen uw review, bedankt!
Dick Slinger
Beoordeling 4.0
29 november 2020
zeer tevreden op 1 misser na. Eind oktober nieuw gehoorapparaat gekocht , prima maar ik heb een amplicommes (geluidversterker voor TV ingeleverd omdat de isolatie om de bedrading los ging. Apparaat moest op gestuurd worden na 14 dagen geinformeerd was men vergeten op te sturen na weer 14 dagen bericht geen garantie(helaas) en was ook niet te repareren en elders gekocht na controle toch daar gekocht. De reparatie is heel eenvoudig even een isolatie kous er overheen trekken en klaar.Ik dorst de bedrading niet los te trekken wat later bleek wel te kunnen er zat een stekkertje aan. Nu zelf maar gedaan.Voor de rest zeer tevreden. Misschien Corona.
Antwoord van Schoonenberg Expertise Centrum HorenAlkmaar
Schoonenberg Expertise Centrum Horen Alkmaar" />
1 december 2020
Wij waarderen uw review, bedankt! Ik heb uw audicien geïnformeerd over uw ervaring. Vriendelijke groeten Kris
Gerard Scholte
Beoordeling 3.0
21 november 2020
Vind het treurig dat mijn afspraken tot 3 x toe zijn verplaatst cq niet door zijn gegaan, heb telkens mijn werk moeten verzetten. Verder heeft het personeel in Almaar mij vriendelijk en deskundig geholpen.
Antwoord van Schoonenberg Expertise Centrum HorenAlkmaar
Schoonenberg Expertise Centrum Horen Alkmaar" />
24 november 2020
Fijn dat u bij ons in de winkel bent geweest. Uw mening is zeer belangrijk voor ons. Ik kom graag met u in contact om onze service te verbeteren. Kunt u contact met ons opnemen via 0900-6007008 of via klantenservice@schoonenberg.nl? Vriendelijke groeten, Kris
F.M
Beoordeling 5.0
16 oktober 2020
geduld
Antwoord van Schoonenberg Expertise Centrum HorenAlkmaar
Schoonenberg Expertise Centrum Horen Alkmaar" />
19 oktober 2020
Wij waarderen uw review. Bedankt!
T.Verkerk
Beoordeling 5.0
27 augustus 2020
Vriendelijk en deskundige service en met vragen kon ik altijd langs komen of bellen.
Antwoord van Schoonenberg Expertise Centrum HorenAlkmaar
Schoonenberg Expertise Centrum Horen Alkmaar" />
28 augustus 2020
Dank voor deze mooie review!
Paulette, P van der Mooren
Beoordeling 5.0
4 juli 2020
Goede begeleiding
Antwoord van Schoonenberg Expertise Centrum HorenAlkmaar
Schoonenberg Expertise Centrum Horen Alkmaar" />
6 juli 2020
Dank voor je review Paulette.
Marc M.J. Bol
Beoordeling 5.0
2 juni 2020
Prettige en goede service
T. K
Beoordeling 5.0
19 maart 2020
Prima
H van der Land
Beoordeling 5.0
13 februari 2020
voortreffelijk deskundig geholpen
Tabbers J.C.M.
Beoordeling 4.0
9 januari 2020
Correct en goed behandeld
Ria P
Beoordeling 5.0
28 december 2019
Prima begeleiding bij het kopen en ondersteunen van een nieuw gehoorapparaat?
Smeets.H.C
Beoordeling 4.0
22 december 2019
Goede service en goed terzake kundig
J.F Wortel
Beoordeling 5.0
21 december 2019
heel goed
Jan Nijdam
Beoordeling 5.0
20 december 2019
prima klantenservice
L.Fransen
Beoordeling 5.0
13 december 2019
Correct, en vriendelijk geholpen
Sjaak M
Beoordeling 5.0
7 december 2019
Ik ben geweldig geholpen
Nico Winter
Beoordeling 4.0
5 december 2019
goede klantenservice tot nu toe, maar ik ben nog maar kort klant.
Ton F. Tuin
Beoordeling 4.0
3 november 2019
Beste medewerkers van Schoonenberg, Voor het 2de seizoen draag ik nu oortjes van Schoonenberg. Over het 1ste seizoen, 5 jaar oorjes, was ik tevreden, daarom ben ik ook voor het 2de seizoen weer naar Schoonenberg gegaan. Ik hoop dat de volgende 5 jaar de oortjes weer goed bevallen. De expertise is ruim voldoende, de klantvriendelijkheid is uitstekend. Jammer, door personeelsgebrek, dat het zoooo druk is op de inloopuren, en je lang moet wachten, jammer dat de wachtlijst zo lang is. Maar gelukkig voor Schoonenberg, die is bij anderen ook zo lang. Wat mij tegen de borst stuit zijn de enorme bedragen die in de oortjes-wereld besteed worden aan TV-reclame. Dit komt allemaal boven op de prijs van de oortjes. Ze beconcureren elkaar de tent uit. Allemaal met mooie verhalen. Jammer. Stop daar toch mee, en gebruik het reclamebudget, wat toch immens moet zijn, want TV-reclame is niet goedkoop, voor de verlaging van de oortjes. Fijne werkdag nog. Met vriendelijke groet van Ton F. Tuin
Simon Kok
Beoordeling 5.0
3 juli 2019
Prima. Al mag reageren op ingesproken reactie wel wat sneller in de toekomst.